Tutaj jesteś:
Samochód
Mercedes Klasa S
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 2174 razy
- Online od 11 lat, 1 miesiąca i 15 dni
- Auto polubiono 181 razy
Marka:
Mercedes
Model:
Klasa S
Generacja:
W140
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
6.0 SEC/CL
Moc silnika:
400 KM
Przebieg:
207 000 km
Rocznik:
1994
Mercedes Benz CL 600
Wyposażenie - ciężko powiedzieć co tak naprawdę było do tego auta w opcji.
Z ciekawszych rzeczy: szberdach, airmatic, perforowana skóra na siedzeniach... Ale to wszystko chyba nie robi wielkiej różnicy. Pod maską siedzi:
6.0 V12 o mocy ok. 400 KM, przyspieszenie do setki wynosi ok. 6,6s. Ten sam silnik, po modyfikacjach został użyty w Pagani Zondzie.
Mimo podeszłego wieku i na pewno stracie sporej liczby koni mechanicznych cały czas zadziwia. Mimo, że to właściwie limuzyna i tak zasługuje, żeby być traktowana - to czasem nie można oprzec mocniejszemu wciśnięciu gazu. Patrząc na maskę i gabaryty auta posiadacze BMW, sportowych Hond, czy innych ostrych wynalazków które można spotkać w nocy w mieście po prostu spokojnieją.
Auto zakupione w dobrej cenie, wręcz za darmo - do zrobienia póki co:
- airmatic
- walka z silnikiem (spore drgania, wiem, że coś jest nie tak - niestety jeszcze nie oszacowałem kosztów naprawy)
- klimatyzacja
- opony
- błąd ABS
Co najciekawsze: samochód jest bezwypadkowy! Jedyny element, który uległ naprawom to drzwi i mały kawałek tylnego błotnika - reszta całkowiecie nienaruszona i oryginalna.
więcej »
Wyposażenie - ciężko powiedzieć co tak naprawdę było do tego auta w opcji.
Z ciekawszych rzeczy: szberdach, airmatic, perforowana skóra na siedzeniach... Ale to wszystko chyba nie robi wielkiej różnicy. Pod maską siedzi:
6.0 V12 o mocy ok. 400 KM, przyspieszenie do setki wynosi ok. 6,6s. Ten sam silnik, po modyfikacjach został użyty w Pagani Zondzie.
Mimo podeszłego wieku i na pewno stracie sporej liczby koni mechanicznych cały czas zadziwia. Mimo, że to właściwie limuzyna i tak zasługuje, żeby być traktowana - to czasem nie można oprzec mocniejszemu wciśnięciu gazu. Patrząc na maskę i gabaryty auta posiadacze BMW, sportowych Hond, czy innych ostrych wynalazków które można spotkać w nocy w mieście po prostu spokojnieją.
Auto zakupione w dobrej cenie, wręcz za darmo - do zrobienia póki co:
- airmatic
- walka z silnikiem (spore drgania, wiem, że coś jest nie tak - niestety jeszcze nie oszacowałem kosztów naprawy)
- klimatyzacja
- opony
- błąd ABS
Co najciekawsze: samochód jest bezwypadkowy! Jedyny element, który uległ naprawom to drzwi i mały kawałek tylnego błotnika - reszta całkowiecie nienaruszona i oryginalna.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Maserati Quattroporte Ottocilindri, Volkswagen Caravelle, BMW Seria 2, Fiat Barchetta, Alfa Romeo GTV 3.2 V6 Busso 1/512, Łada Niva
Wcześniej jeździł:
Seat Leon, Mazda MX-5, BMW Seria 3, Alfa Romeo Brera, Opel Omega, Mini One, Volkswagen Lupo, Porsche Boxster, BMW Seria 5, Mazda MX-5, Volkswagen Passat, BMW Seria 3, BMW Z4, Opel Signum, Toyota GT86, Mazda MX-5, Subaru Justy, Seat Leon, Opel Tigra, Opel Tigra, Mercedes Klasa E, BMW Seria 3, Skoda Fabia, Maserati Quattroporte Maserati QP IV 3.2 V8, Lancia Ypsilon, Porsche 924, Volkswagen Golf, Fiat Barchetta, Renault 5, Ford Escort, Audi A3, Alfa Romeo 159, Maserati Biturbo 222, Mercedes Klasa S, Seat Arosa, Suzuki Jimny, Maserati Coupe Biturbo E 2.5 V6, Alfa Romeo GTV, Opel Astra, Ford Cougar, Opel Omega, Opel Omega
Komentarze (23)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
7
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
32
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Pozdrawiam
PS. dodaj więcej zdjęć ;>
P.S. Tak czytam komentarze i zauważyłam, że Adi-M również o tym wspomniał
Posiadanie V12 pod maską to musi być coś
A jeśli chodzi o hamownie: celem weryfikacji silnika pojechałem: obecnie ma 328KM - a więc ok 70 uciekło. Nie jest to wynik tragiczny, niemniej po obejrzeniu silnika rozważam jego wymianę.
Moc konkretna , ładnie musi zwijac asfalt no właśnie tylko pytanie ile KM po tylu latach ucieklo. Może po ogarnięciu silnika warto by było wybrać się na hamownie?