Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Fiat Bravo Brawo,Bravo!
  • Kupione używane w 2017
  • Auto obejrzano 139 razy
  • Online od 2 miesięcy, 22 dni i 15 godzin
  • Auto polubiono 9 razy
Nazwa auta:
Brawo,Bravo!
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4 T-JET 16V
Przebieg:
116 000 km
Rocznik:
2009
No i jest! nowy nabytek daleko jechałem (ponad 300 kilometrów do Ostrowa Wielkopolskiego) ale warto było moim zdaniem. Silnik pracuje płynie i zapiernicza ta turbinka daje mu mocy silnik T-JET jest genialny według mnie może nie 150 koni ale po co to komu mi 120 w zupełności wystarczy... 6-biegową skrzynia biegów ciężko było się przyzwyczaić bo zawsze jeździłem z 5 Biegową ale według mnie też jest wygoda. Jest to wersja wyposażenia Dynamic a pakiet Sport zawiera różne chlapacze,kierownicę obszytą czerwoną nitką itd. itd. Dodam że jest to Polski salon sprawdzałem z kuzynem miernikiem i naprawdę nie ma czego mu zarzucić. Jednym słowem jestem zadowolony ale mam go od wczoraj wiec dużo nie mogę o nim powiedzieć choć przez 300 kilometrów jazdy jechało się bardzo fajnie.
Wyposażenie:
4 poduszki powietrzne, radio z możliwością odtwarzania mp3, klimatyzację manualną, ABS z EBD i ESP, panel deski rozdzielczej z wykończeniem przypominającym włókno węglowe.
17-calowe felgi aluminiowe, spojler tylny i boczne, sportowy zestaw pedałów, fotel kierowcy z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, kierownicę, gałkę dźwigni zmiany biegów i dźwignię hamulca ręcznego pokryte skórą.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
KOL
Komentarze (26)
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Wisnia_46: No to poza wyglądem odnaleźliśmy kolejną rzecz w Alfie, która działa ;-)
Dodano: 1 miesiąc temu
Do MarcinGP: Kojarzę też miałem to w Alfie mega coś! :)
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Wisnia_46: Jedyny dobry klimatronik jaki miałem okazję używać był w Alfie156. Momentalnie od włączenia na maksa miałem sople pod nosem ;-)
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Wisnia_46: A rzeczywiscie, powiem koledze że szwagier ma i słabo chłodzi, ustawia na 19 stopni i lipa
Dodano: 1 miesiąc temu
Do MaArek77: Zdecydowanie nie żaden oszust oraz nie z Komisu ani od handlarza osoba prywatna chłopak 35 lat,drugi właściciel i mały przebieg czego chcieć więcej właściciel był bardzo uczciwy nie wyglądał na typowego mirka handlarza ;) Właściciel poprzedni dbał jeszcze poprzedni też auto nie wie kto to Handlarz czy tam komis. Ja też będę dbał wiec jest ok. Co do klimy no panie... czego ty oczekujesz to polski salon ale za to zwykły manual lepszy bo podobno Klimatroniki się często psuły w tych Bravo.
Dodano: 1 miesiąc temu
Do Egontar: Kubły dobrze trzymają i są wygodne jak i do miasta tak i na trasę teraz stoi pod tzw. "Budą" i czeka na Garaż bo szkoda mi go trzymać nie prawie pod chmurką muszę kupić garaż.
Dodano: 1 miesiąc temu
Do kstilger: Zaskoczony jestem :)
Dodano: 1 miesiąc temu
no i sie dochrapal, auto dnia!
Dodano: 2 miesiące temu
Do Wisnia_46: Fotele wygodne, testowałem takie same u Franza! Ogólnie świetne auto! [up]
Dodano: 2 miesiące temu
To niezłe auto. Mój Ostrów i nie oszust, godne odnotowania. Tutejsze okolice i Pleszew to zagłebie komisowe.
Ale klima na korbe wg mnie skreśla auto, to nie standard na XXI wiek
Dodano: 2 miesiące temu
Do kstilger:
Wielki . Ale prawie jak poczciwy Kredens [hihi].
Dodano: 2 miesiące temu
Do MARAS68: Dziękuje! :) no niestety były one drogie,tak samo znajomy który miał kupić Bravo ale kupił Grande bo nie było go stać na Bravo. Nom Fotele są mega wygodne.
Dodano: 2 miesiące temu
Super Fiacior,podoba mi się.Zawsze mi się taki marzył ale ze względów finansowych nabyłem Kropka.Zazdroszczę tych foteli ,bo uważam że są bardzo wygodne i mają większy zasięg regulacji niż moje.Życzę długiego bezawaryjnego użytkowania i dużo radości z jazdy.
Dodano: 2 miesiące temu
Do kstilger: duży to on taki nie jest ;) Jest w miarę w miarę.
Dodano: 2 miesiące temu
Do FranzMaurer: znaczy sie duzy fiat?
Dodano: 2 miesiące temu
Do kstilger: Dzięki! hehe :)
Dodano: 2 miesiące temu
Do FranzMaurer: Jasne jak słonce! :)
Dodano: 2 miesiące temu
Do MarcinGP: Dzięki wielkie! :) wiem że jest kłopotliwy ale i tak cały czas jest umyty bo lubię mieć czyste auta mam obsesje na kosmetyce samochodowej troszkę trudno go utrzymać w czystości ale jest ok.
Dodano: 2 miesiące temu
Do Wisnia_46: Ładna sztuka, czarny elegancko wygląda ale jest kłopotliwy żeby utrzymać go w czystości.
Dodano: 2 miesiące temu
Do Wisnia_46:
No to Forza Fiatisti [bajer]!

Grande Fiat [tuning]!
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez miroslaw998
Stało się. Bałem się zważywszy na ilość elektroniki w aucie jak ognia sytuacji gdy coś zdechnie.Wcześniej zadbałem co prawda o tym aby zabezpieczyć się w prywatny OBD ale powstała ...
3 komentarze
Dodano: 7 godzin temu, przez niki129
Dzisiaj po miesiącu oczekiwania, odebrałem oto takie coś (zdjęcia poniżej) w siedzibie firmy MG motorsprot. Nie mogę już się doczekać efektu dźwiękowego. Auto zostało już ...
11 komentarzy
Dodano: 10 godzin temu, przez JacK
Dla potomnych ;-) to przedwczoraj pod wieczór Mii nie chciało odpalić. Tak po prostu. Rozrusznik kręcił i kręcił a odpalić nie chciał. W końcu po kilkunastu razach akumulator też się ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo: