Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
BMW Seria 5 E39, 520 Touring
  • Kupione używane w 2014
  • Auto obejrzano 8144 razy
  • Online od 10 lat, 5 miesięcy i 3 dni
  • Auto polubiono 453 razy
Nazwa auta:
E39, 520 Touring
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E39
Nadwozie:
Touring
Silnik:
520 i
Moc silnika:
150 KM
Przebieg:
234 945 km
Rocznik:
1998
Numer podwozia WBADH11010BX74127
Kod typu DH11
Typ 520I TOURING (EUR)
Typoszereg E E39 (2)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor VERMONTGRUEN METALLIC (356)
Tapicerka STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)
Data prod. 1998-07-14


Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S386A DACHRELING Reling dachowy
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S464A SKISACK Worek na narty
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki


Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów


więcej »
Blog auta (7)
Dodano: 6 lat temu, przez niki129
3 lata temu skończyła się moja krótka przygoda z BMW E39. Która kupiłem, doprowadziłem do ładu no i sprzedałem . Dzisiaj znalazłem je na otomoto. Różnice oceńcie sami....
10 komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez niki129
Tak jak w tytule, tak jak szybko kupiłem piątkę, tak szybko ją sprzedałem. W auto trochę zainwestowałem i doprowadziłem ją do ładu i składu. Jednak jak mówią słowa pewnej piosenki ...
18 komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez niki129
Tak jak w tytule, auto otrzymało oryginalne 16 calowe felgi BMW Styling 33, oraz nowe opony 225/55/16 Continental ContiPremiumContact 2, które kosztowały majątek - mam nadzieje że było ...
6 komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez niki129
Jak w tytule, auto przeszło transplantacje nerek a'la M5. Wszystko widać na poniższych zdjęciach.
10 komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez niki129
Witam, w aucie zaszły kolejne zmiany. A mianowicie wyleciała obskurna i nie wygodna (na dodatek uszkodzona) czteroramienna kierownica, a jest tak zwane serducho. Moim zdaniem najładniejsza ...
11 komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (38)
Dodano: 8 lat temu
To kiedy go sprzedałeś?
;)
POZDRAWIAM
Dodano: 9 lat temu
Zajebi... Była [bigok]
Dodano: 10 lat temu
Nowa galeria [up]
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: Jeżeli uważasz że nie jeździłem autami o większej mocy to zobacz moje byłe auta....
Znajdziesz tam min. BMW 750il.
Dodano: 10 lat temu
Do niki129: Nio wiadomo przyjemnie bo nie jeździłeś autami z większym motorem. Ja mówiłem to samo jak jeździłem tylko i wyłącznie 320d czyli swoim i uważałem to za rakietę, ale jak się przydusiło w 3.0d to oooooooooooojjjjjjjjjjj, trzeba się przejechać zdrową furą aby to poczuć, tylko że też trzeba uważać aby w rowie nie wylądować. Jeszcze mnie korci bo mój majster ma e39 M5 to jego bawarką bym chciał śmignąć na spokojnie i raz sobie depnąć na prostej. :). Ja tak nie myślę że jak bejca to musi mieć mul koni; nie nie; liczy się ich wykorzystanie w oparciu o masę auta oraz (w przypadku dizla) moment obrotowy. Bo co z tego że że np 530i (e61) ma 231 kucy ale 80-120 pokonuje w 7.3s a 530d ma 218km a 80-120 pokonuje w 5.4s a różnica masy auta jest 190kg. A dla czego ten parametr ?? bo najwięcej mamy w Polsce dróg 2 pasmowych 2 kierunkowych na których wyprzedzanie tira może być wręcz niewykonalne, lub ryzykowne w niektórych przypadkach.
Dodano: 10 lat temu
Do gregbun: Tak to już jest, jak jakaś Toyota, Opel czy coś tak podobnego ma 150 koni, wszyscy się podniecają jaka moc itp. Jak BMW ma 150 koni to się pytają czy z miejsca rusza.
Ja się przyzwyczaiłem i mnie to już nie rusza...
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: tez mialem kiedyś ten dylemat jak szukałem pierwszej piąteczki e39...szukałem z motorem 2.8 ale to co oglądałem wołało o pomste do niebios...no i zadzwonił znajomy z hamburga że ma w pieknym stanie e39....2.0 150 koni....nawet chwili sie nie zastanawiałem i nie załuje-przejeździłem tamta fura 4 lata-praktycznie bezawaryjne auto-zrobiłem nim ok 100 tys km z wyprawami po europie i nawet za koło podbiegunowe.Co do mocy fakt-troche brakuje,ale jesli uzywasz auta do komfortowego,bezawaryjnego przemieszczania się to nie jest aż tak źle,do tego dźwiek silniczka r6 przepiekny
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: A zdziwiłbyś się jak całkiem przyjemnie jeździ E46 316i.
Dodano: 10 lat temu
Do niki129: a nie lepiej większy motor ??
tam te koniki co są to chyba jakiś żart i na dodatek e39 to cięższa bryka jest, w końcu cała z blachy. Ale za to daje plusa za świetną decyzje zmiany kiery a nie bawienia się w jakieś zabawki zewnętrzne co nie mają sensu. Klosze też dobry pomysł ale jak miałeś całe mogłeś je zregenerować chyba że były tak tanie że nie warto było się bawić. To ciekawe ile można dostać za 316i co ........... że tak powiem była tylko i wyłącznie na turlanie się po drodze, chyba że ktoś zmieni w niej motor i potrzebował budy w idealnym stanie.
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7:
Na 316i znalazł się kupiec który zaoferował mi kwotę wyższą niż tą którą wydałem 3 lata temu na jej kupno.
A 520i znam od chwili, sprowadzenia jej do polski, czyli od 2003 roku więc długo się nie zastanawiałem.
Dodano: 10 lat temu
co cię skłoniło aby zamienić 316i na 520i ??
Dodano: 10 lat temu
Do niki129: wiosna przyszła i za fotki się zabrałeś [up]
Dodano: 10 lat temu
Wnętrze klasa, napatrzeć się nie mogę [up]
Dodano: 10 lat temu
Wiecej zdjec wnetrza poprosze i pozdrawiam :)
Dodano: 10 lat temu
Gratuluję wyróżnienia;) Szkoda, że nie 2,5 albo 2,8 bo spalanie takie samo a frajda zdecydowanie większa:D Pozdrawiam!
Dodano: 10 lat temu
Nowy nabytek widzę [up] ma już swoje lata ale w ogóle po aucie tego nie widać.
Dodano: 10 lat temu
Do tasinski: Ano nowy ;)
Będę się rozglądał....
Dodano: 10 lat temu
Nowy nabytek ? ;) Auto [up] Śmigam taką dorywczo tylko 530i, cenię za wygodę to auto.

Do zobaczenia na światłach :)

Pozdrawiam
Dodano: 10 lat temu
Ładnie i solidnie się prezentuje
Dodano: 10 lat temu
Ładna BMKa , wygląda na zadbaną [up]
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 23 godziny temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
4 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
4 komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl