Dodaj komentarz do wpisu na blogu: Szybka jazda próbna Jaguar E-Pace vs. ...
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: ja już oglądałem w salonie, a dziś przejażdżka?
Dodano: 6 lat temu
A ogólnie chcialbym auto tego pokroju ale z 200-250 konna hybrydą.

Tylko nie planuja ani Jaga ani Volvo. Bo silnik 3 cylindrowy odpada chocby nie wiem co yo NIE
Dodano: 6 lat temu
Do humvee5: Nie znam CAR. Ma kolega jakus link jak to wyglada?
A artykół wart uwagi czy taki ogólnikowy?

Ja bez czytania wiem ze najlepsze jest BMW X1, ze Volvo w kazdym tescie wygra z Jaguarem z X2 to takie cos nieokreslone

Dla mnie volvo jest przegrane nawet nie przez dyskysyjna urode. Kupilbym ale...

... przez fatalne wysiadanie z tylu i niewygodna kanape, zly kąt nachylenia oparcia odpada

I chociaz nie wize zbytnio nikogo z tyłu to za 200 tys zl to spora wada.

Wole E-Pacea, kicham go za styl a nadwage zniweluje 240 konny diesel z 500 Nm.

Tylko droga to zabawa a z uzywanymi w tej wersji to zawsze będzie cięzko...

Niech kolega napisze cos o XC40.
Ja od dawna wybieram sie obejrzec Dacie Duster z ciekawosci i napisac co nieco. Nie bede nawet jezdzil... ale jakos czasu brak na sybranue sie do salonu

To auto z wadami i nie dla mnie ale ma moja dympatie, wieksza niz Renault
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: dziś jeszcze kupiłem polski przedruk CAR - wydaje go BAUER z ekipą "Motoru". Tam dołożyli jeszcze BMW X2 do Jaguara i Volvo.

Myślę o napisaniu motobloga o XC40 - dawno nic nie "klepnąłem", jeśli chodzi o stworzenie jakiegoś tematu do dyskusji [helm]
Dodano: 6 lat temu
Do humvee5: dzieki, kupie ten numer bo od kilku lat przestałem prdnumerowac
Dodano: 6 lat temu
Do humvee5:
Nie sądzę aby mi to groziło.
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: już widzę, jak pakujesz się do VW Sharana
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: a na dziennikarzy nie narzekaj. W bieżącym "Auto Motor i Sport" porównano oba auta i Twoje opinie się tam zgadzają. Wygrało... Volvo, ale niedużą różnicą.
Dodano: 6 lat temu
Do humvee5: No Volvo XC40. Golf tez zostal kilka lat wczesniej.

A kiedys zostawaly fiaty...

Konkurs czassmi nue jest wyznacznikiem niczego
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: kto został samochodem roku? No kto?

Dodano: 6 lat temu
Do humvee5: Dustera to tylko 4x4 na wycieczki do lasu tak, ale tylko z racji ceny w porównaniu do innych.
Dodano: 6 lat temu
Do MarcinGP: albo Dacię Duster.
Dodano: 6 lat temu
Z tych dwóch wolałbym Jaguara ale i tak crossover'a bym nie kupił. No chyba, że Alfę Romeo Stelvio.
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: co nie zmienia faktu, że nie wspomniałeś
Dodano: 6 lat temu
Do humvee5: Smaczki sa=ą ale nie one powodują że zauroczyłem sie tym autem
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: nic nie wspomniałeś o naklejce Matki prowadzącej Kocię... if you want what I mean.
Dodano: 6 lat temu
Do ANNA83:
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: 😄 lepiej się tego ująć nie dało!
Dodano: 6 lat temu
Do ANNA83: Mam doswiadczenia z siedzeniem wyzej, Touran, Sportsvan czy Golf Plus. Do tego auto wyzej zawieszone i mamy ideal
Dodano: 6 lat temu
Do damian88max: w tym ze 4,4 metra a 4,7 metra to dla mnie roznica w manewrowaniu, znalezieniu miejsca parkingowego.
No i gabaryt, poczucie auta, Golf ma 4,25 wiec niewiele mniej.

A ze widocznosc jest jaka jest... kamera w standardzie, ka,era 360 w oocji
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: a w czym krótki suw jest praktyczny?
Dodano: 6 lat temu
Do ANNA83:
Kolegi żona jeżdżąc prawie bliźniaczym autem do mojego, (Dodge Grand Caravan) kiedyś powiedziała gdy była wzmianka o jego zmianie - nie wyobrażam sobie przesiadki do auta, gdzie szoruje się dupą po asfalcie.
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: Jeszcze 3-4 lata niby ale czas szybko mija. Może ta strona nie padnie do tego momentu i się zobaczy czy coś innego w oko nie wpadnie lub Ww czegoś na rynek nie wypuści ciekawszego ;-) Teraz po tych kilku aferach medialnych będą w końcu musieli czymś zaskoczyć pozytywniej ( przynajmniej powinni).
Uprzedzam też od razu, że jak kupisz już wyższe auto to potem dziwnie się człowiek w niskim czuje, jak by na podłodze siadał:-) Ja dziś dzięki tym dodatkowym cm. prześwitu mogłam sobie na parkingu poradzić, bo jakiś rozgarnięty dziadzio z braku miejsca na wyjeździe sobie zostawił auto i poszedł gdzieś. .. Już kolejka spora, ludzie trąbią bo krawężniki wysokie a auta zwykłe osobowe, a ja sobie mogłam przez krawężnik 1,5m. przed siebie i na drodze już wiem że to nie przepisowo ale roślinek nie rozjechałam, pieszych nie było, a ja szybciej wolna. Dziadka auto podobno po pół godz. dopiero odcholowali a on się kłucił z policją że przecież to jego auto i nie mogą mu go zabrać.
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: [up]
Dodano: 6 lat temu
Do ANNA83: Kocham Vw, mieliśmy 6 czy 7 aut tej marki, sa dopasowane, proste, eleganckie in ie przysparzały nam żadnych problemów poza drobiazgami.

Ale człowiek idzie do przodu.
Obecnie Vw niewiele mi oferuje po GTD. Ta sama navi, podobna stylistyka...

Obecne moje GTD... jestem nim zafascynowaniu i będę płakał sprzedając go ale sa priorytety, komfort, bagażnik, siedzenie wyżej jak napisałem. Dziury, koleiny aby nie ocierał tłumikiem o asfalt przy 4 pasażerach

Niektórzy twierdza ze trzeba spróbować czegoś nowego. Zmiana na kolejne zwykłe, niskie auto czy skodę - nie.
Teraz coś innego, cos klase wyżej.
Ale daleko narazie, rok 2021 lub 2022 nie inaczej

Tak czy inaczej vw mam jednego i ukochana ma jednego i ojciec tez
Dodano: 6 lat temu
Do damian88max: Auto długości 4,4 metra to nie jest czołg.
Czołg to Volvo XC60 czy wielkie i ciężkie Audi Q7

Samochód musi byc praktyczny i wielozadaniowy a nisko zawieszone auto takie nie jest. Czy to golf czy limuzyna ala Mercedes e obciążone pasażerami nie ma szans nie urwać czegoś na naszych drogach

Ja tez patrze aby to było zgrabne i poręczne auto, aby siedziało się wyżej aby nie było problemów z obciążonym autem że siedzi i trze zderzakiem o asfalt. Żeby nie była problemem dziura, koleina czy niski krawężnik.
Jaki jest stan dróg każdy wie.
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: Święte słowa. Człowiek przebywa we wnętrzu, dlatego jaj tez na to zwracam uwagę wiec napisałem że w Volvo XC40 napisałem że jest nieprzytulnie i zimno.
Wszystko musi pasować
Dodano: 6 lat temu
Do JacK: Przyznam ze kolega ma racje. No profil boczny jest ciężki ale w realu wygląda to dobrze.
Takie sa juz SUV-y i Crossovery, widoczność do tyłu żadna i masywne.
Ale dla mnie istotne jest że długość to tylko 4,4 i nie czuje sie ze mam zbyt wielkie auto nie do ogarnięcia
Dodano: 6 lat temu
Do MaArek77: Pewnie nie szybko będzie okazja, zwłaszcza jeśli o "Kota" chodzi. Był byś dla niego w stanie pożegnać się z WW ?
Dodano: 6 lat temu
ciągle nie mogę pojąć jak ludziom podobają się te "czołgi" do tego miesjca wszędzie coraz mniej a auta chcemy coraz wieksze
Dodano: 6 lat temu
Do povagowany:
Czy to aby nie ta małpa od inhalacji? bo ma taki dorodny nosek.
Dodano: 6 lat temu
Do mucko1: Niektórzy kupują auta dla sąsiadów :)

Dodano: 6 lat temu
"ale właśnie wygląd zewnętrzny to główny powód dla którego kupujemy to a nie inne auto"
Dla mnie ważniejsze jest wnętrze auta, ja kupuję go dla siebie, kupuję to na co patrzę przez cały czas i z czego korzystam. Owszem zewnątrz też jest ważne, ale nie aż tak. :) Hej
Dodano: 6 lat temu
Tak na szybko to oba samochody mają niezbyt przyjemną linię okien z tyłu co optycznie robi je ciężkawym. Zbyt dużo blachy.
Dodano: 6 lat temu
Ogólnie z samych fotografii lepiej prezentuje sie Volvo ale na żywo wg mnie ładniejszy jest Jaguar, kwestia gustu.

Wybaczcie zdjęc detali, wnętrza czy wyswietlaczy nie robiłem.
Nie chciałem wypasc na dziwaka bo w Polsce jazdy testowe odbywaja sie w towarzystwie sprzedawcy.

W Niemczech auto czy nowe testowe czy używane dostaję dla siebie, na godzine i to jak jade, gdzie jade, czy filmuje czy robie zdjecia nikogo nie interesuje

Dlatego uzywke mozna sprawdzic, zmierzyc czujnikiem, sfotografowac ksiązke serwisowa czy nr VIN. I nikt o tym sie niee dowie
Dodano: 6 lat temu
Do ANNA83: Generalnie w Jaguarze sie zakochałem całosciowo.
Ale staram sie byc obiektywny bo obydwa auta jakies wady mają.
Skupiłem sie na nich.
Z tyłu w E-Pace jest wygodniej niz w Volvo, dluzsze siedzisko, lepiej pochylone oparcie.
Miejsca na nogi to żebym nie skłamal w sam raz w obydwu autach, to nie sa limuzyny 4,7 metra. Tylko wygoda wysiadania w XC40 fatalna i waskie drzwi.
Jedynie wyżsi pasazerowie od 185 cm pewnie lepiej poczuja sie w Volvo.
Ogolnie Szwed rozczarowuje w stosunku do kota chociaz to ciekawe auto.

Polecam obejrzenie obydwu aut w realu sa warte tego
Dodano: 6 lat temu
Coś przegapiłam czy nic nie ma o tym jak się z tyłu jako pasażer można odnaleźć w Jaguarze? Jak do niego się wsiada? Bo o konkurencie jest sporo.
Wizualnie bardziej mi się podoba Volvo.