Tutaj jesteś:
Kierowca motaboy
Profil kierowcy motaboy
PRZEBIEG
41
OBROTY
motaboy
SB
26 lat za kółkiem
Bielsko-Biała
Bielsko-Biała
offline (ostatnio widziano 6 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 8 miesięcy i 4 dni
2108 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 26
2108 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 26
Wcześniej jeździł:
Fiat Punto Moja Szkapa II,
Fiat Uno Moja Szkapa
Obecne auta (3)
Renault Clio
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
III
Nadwozie:
Grandtour Phase II
Silnik:
1.2 16v
Przebieg:
126 547 km
Fiat Seicento
Marka:
Fiat
Model:
Seicento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9
Przebieg:
148 632 km
Jeździ. :)
Fiat Punto
Marka:
Fiat
Model:
Punto
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.2 i
Przebieg:
81 400 km
Moc silnika:
60 KM
Wyposażenie:
- dwie poduszki powietrzne,
- klimatyzacja
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby przód
- centralny zamek (bez pilota)
- radio CD
- dwie poduszki powietrzne,
- klimatyzacja
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby przód
- centralny zamek (bez pilota)
- radio CD
Byłe auta (2)
Fiat Punto Moja Szkapa II
Marka:
Fiat
Model:
Punto
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.2 i
Nazwa auta:
Moja Szkapa II
Przebieg:
152 520 km
Moc silnika:
60 KM
Na wyposażeniu:
- poduszka kierowcy
- wspomaganie
- klimatyzacja
- elektryczne szyby (przód)
- immobiliser
- centralny zamek (z pilotem)
- radio CD/MP3/USB/AUX
Auto słuzy mi do dojazdów do pracy Bielsko-Katowice (każdy przejazd w obie strony - minimun 120 km)... W tygodniu ca. 600 km. W miesiącu zazwyczaj około 2500 km... Rocznie licząc ruch miejski robię od 30 do 40 tyś. km...
Większość na trasie nr "1" a potem "86" Bielsko-Katowice i Vice Versa. Przynajmniej na razie.
Złapałem kontakt z pierwszym właścicielem. Opisał mi mniej więcej historię auta.
Kupione w salonie w Polsce i w ciągu tego czasu używane głównie do jazdy w mieście. Raz w roku dłuższy wyjazd na wakacje. Starał sięutrzymywać go w dobrej kondycji i regularnie serwisował (coroczna wymiana klocków, oleju, płynu chłodniczego, co roku przegląd i regulacja instalacji gazowej.
Na gwarancji wymieniono alternator (popękał), wiatrak chłodnicy i centralkę wtrysku. Podczas eksploatacji wtrysk był wymieniany jeszcze trzy razy (padały zazwyczaj po wymianie kabli zapłonowych lub rozrządu).
Mankamentem miał być cieknący olej spod pokrywy zaworów (na razie nie zaobserwowałem).
Na gwarancji malowana tylnia klapa i boczne drzwi (małe odpryski).
W 2004 roku robiony był przód samochodu (kolizja). Wymieniona została maska i przedni pas, obie chłodnice oraz zderzak (naprawa w autoryzowanym serwisie (poduszka nie wystrzeliła).
W marcu 2010 roku uderzone w słupek ogrodzenia i pręt przebił przednie plastiki i zatrzymał się na chłodnicy klimatyzacji.
Pompa wody wymieniona przy około 60 tyś. km. po raz pierwszy. Po 120 tyś. wymieniony pasek rozrządu.
Wymieniana linka od lewarka skrzyni biegów.
Reduktor gazu wymieniony w 2008 roku.
Na podsufitce samoistnie pojawiły się około 2007 roku kropki - skąd nie wiadomo. Auto nei było zawilgocone i nie palono w nim.
I tyle od poprzedniego właściciela.
Jak na razie jestem z auta naprawdę zadowolony... Ekonomiczne i wygodne... Zobaczymy jak będzie dalej. :)
- poduszka kierowcy
- wspomaganie
- klimatyzacja
- elektryczne szyby (przód)
- immobiliser
- centralny zamek (z pilotem)
- radio CD/MP3/USB/AUX
Auto słuzy mi do dojazdów do pracy Bielsko-Katowice (każdy przejazd w obie strony - minimun 120 km)... W tygodniu ca. 600 km. W miesiącu zazwyczaj około 2500 km... Rocznie licząc ruch miejski robię od 30 do 40 tyś. km...
Większość na trasie nr "1" a potem "86" Bielsko-Katowice i Vice Versa. Przynajmniej na razie.
Złapałem kontakt z pierwszym właścicielem. Opisał mi mniej więcej historię auta.
Kupione w salonie w Polsce i w ciągu tego czasu używane głównie do jazdy w mieście. Raz w roku dłuższy wyjazd na wakacje. Starał sięutrzymywać go w dobrej kondycji i regularnie serwisował (coroczna wymiana klocków, oleju, płynu chłodniczego, co roku przegląd i regulacja instalacji gazowej.
Na gwarancji wymieniono alternator (popękał), wiatrak chłodnicy i centralkę wtrysku. Podczas eksploatacji wtrysk był wymieniany jeszcze trzy razy (padały zazwyczaj po wymianie kabli zapłonowych lub rozrządu).
Mankamentem miał być cieknący olej spod pokrywy zaworów (na razie nie zaobserwowałem).
Na gwarancji malowana tylnia klapa i boczne drzwi (małe odpryski).
W 2004 roku robiony był przód samochodu (kolizja). Wymieniona została maska i przedni pas, obie chłodnice oraz zderzak (naprawa w autoryzowanym serwisie (poduszka nie wystrzeliła).
W marcu 2010 roku uderzone w słupek ogrodzenia i pręt przebił przednie plastiki i zatrzymał się na chłodnicy klimatyzacji.
Pompa wody wymieniona przy około 60 tyś. km. po raz pierwszy. Po 120 tyś. wymieniony pasek rozrządu.
Wymieniana linka od lewarka skrzyni biegów.
Reduktor gazu wymieniony w 2008 roku.
Na podsufitce samoistnie pojawiły się około 2007 roku kropki - skąd nie wiadomo. Auto nei było zawilgocone i nie palono w nim.
I tyle od poprzedniego właściciela.
Jak na razie jestem z auta naprawdę zadowolony... Ekonomiczne i wygodne... Zobaczymy jak będzie dalej. :)
Fiat Uno Moja Szkapa
Marka:
Fiat
Model:
Uno
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
0.9
Nazwa auta:
Moja Szkapa
Przebieg:
205 163 km
Moc silnika:
39 KM
Blog kierowcy (15)
Dotyczy: Fiat Punto Moja Szkapa II
Dodano: 12 lat temu, przez
motaboy
16 listopada zrobiłem pierwszy wpis paliwowy dla tego auta. Sumiennie wpisywałem sobie wydatki od pierwszego dnia kiedy auto znalazło się u mnie.
Mam chwilkę czasu, więc czas chyba na ...
16
komentarzy
Dotyczy: Fiat Punto Moja Szkapa II
Dodano: 12 lat temu, przez
motaboy
W końcu udało mi się wymienić sprzęgło, które dawało o sobie znać od dłuższego czasu.
Oczywiście komfort jazdy znacznie się poprawił. Już nie muszę uciekać na prawy pas przy ...
6
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
motaboy
No i udalo sie. Przejechalem te kilometry.
Co prawda moja zona podwoila koszta, bo stwierdzila ze boi sie jechac moim autem... Co prawda na mechanice zna sie jak byk na gwiazdach, ale ...
8
komentarzy
Dotyczy: Fiat Punto Moja Szkapa II
Dodano: 12 lat temu, przez
motaboy
Wybieram się jutro na trzy dni na mazury.. I mam dylemat.
Czy jechać z Katowic do Warszawy prosto "jedynką", czy kierować się przez Zawiercie na Kielce...
Jakieś rady? Będę jechał ...
21
komentarzy
Dotyczy: Fiat Punto Moja Szkapa II
Dodano: 13 lat temu, przez
motaboy
Slizga mi się sprzęgło. I w sumie do wymiany, ale...
Ostatnio efekt silnego ślizgania po rozgrzaniu zniknął? Mam wrażenie że ostatnio pozyłowałem trochę auto i sprzęgło się ...
3
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 31.10.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 29 |
Liczba wystawionych ocen | 26 |
Liczba wpisów w blogach aut | 14 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
Liczba postów na forum | 1 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Fiat
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Bordowy
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Punk rock
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Bielsko-Biała - Munster (1024 km.)
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Daleko
-
Podróż marzeń autem:
Odp: USA
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Wspomaganie kierownicy, klimatyzacja
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Jakieś Volvo
Najnowsze blogi
Dodano: 8 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych