Tutaj jesteś: Społeczność » Marki » Renault » Thalia » Blogi Renault Thalia

Społeczność Renault Thalia
Blogi - Renault Thalia (47)
Dodano: 12 lat temu, przez
Szczerze - nie za bardzo chce się pisać... po świętach dopadła mnie infekcja i plany sylwestrowe wzięły w łeb... Od kilku dni grzecznie siedzę bądź leżę w domu regularnie łykając medykamenty z antybiotykiem włącznie. I oczywiście kurs na awc... Wytrzymałem do dziś... pomyślałem, że się ubiorę, wyskoczę do garażu pogadać z małą czarną... przypomniałem sobie, że miałem coś załatwić na mieście. Kluczyki w stacyjkę i jazda. Ledwo wystartowałem, a już ...
Dodano: 12 lat temu, przez jedrus_sc
Dzisiaj jechałem z żoną do Częstochowy, trasa niedługa, w miarę przyjemna... Nie bylibyśmy sobą z żoną, gdybyśmy tej trasy nie udziwnili i tylko żałuję że aparat po raz kolejny został w domu i że tak mało czasu mieliśmy. Z trasy o długości 61 km zrobiła się trasa o długości 112 km. Jak zwykle wpadł nam do głowy aby pojechać inną drogą niż zawsze. W Wojkowicach Kościelnych skręciliśmy w kierunku Lotniska w Pyrzowicach by dalej udać się na Tarnowskie Góry i ...
Dodano: 12 lat temu, przez anka19
Witam za nami już pierwsze przymrozki :) więc pojechałam do serwisu sprawdzić temperaturę zamarzania płynu chłodzącego i po zmierzeniu wyniosła ona - 19 stopni więc bez chwili wahania kazałem mechanikom wymienić płyn chłodniczy . autko dostało płyn do chłodnic petrygo i do tego jeszcze trochę koncentratu teraz temperatura zamarzania wynosi - 29 stopni za całą usługe zapłaciłam 110 zł .
Dodano: 12 lat temu, przez jedrus_sc
UWAGA!!! DŁUGI WPIS, NUDNY, CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Dzień 1 (11.09.2011) Z domu wyjechaliśmy o godzinie 5. Trasa jaką mieliśmy pokonać wynosiła 526 km, dzień wcześniej przejechaliśmy 65 km z Sosnowca do Częstochowy. Pierwszy odcinek trasy pokonaliśmy w niespełna 1,5 h. Droga do Łodzi była pusta, tylko czasami mijaliśmy jakieś samochody. Tutaj zrobiliśmy mały postój na papieroska przy sklepie Carrefour. Dalej droga już nie była tak wspaniała. ...
Dodano: 12 lat temu, przez
Po wczorajszym niepokojącym dla mnie jako laika temacie kolejnej możliwej usterki w moim aucie, dziś rano podjechałem do ASO. Najpierw zapytałem w biurze dealera, skierowano mnie do sklepu obok(?), ze sklepu do biura serwisu. Wchodzę, rzucam dzień dobry, pytam jak to jest z tymi akcjami serwisowymi do mojej Thalii bo VIN znalazłem na obu listach, a pan od razu poprosił o dowód rejestracyjny. Spełniłem prośbę i usiadłem na krześle. Pan sprawdził numer VIN i potwierdził moje ...
Właśnie dostałem wiadomość o kolejnej akcji serwisowej Thalii (Benny - dzięki za info). Niestety, po złych śrubach kolumny kierowniczej doszła sprawa z wadliwymi zamkami sprężyn zaworów w głowicy silnika, co w konsekwencji może doprowadzić do jego uszkodzenia. Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 1.322 samochodów wyposażone w silniki: - D4D i D4F wyprodukowane od 17.09.2010 do 30.11.2010 we Francji; - D4D i D4F wyprodukowane od 06.11.2010 do 22.11.2010 w ...
Witam szanowne grono czytających. Postaram się streszczać. Pierwsza podróż do Balic na lotnisko. Trasa przebiegała drogą 932, potem A1 i A4. Przyznaję, że nie mam cierpliwości do powolnej jazdy i gdy tylko zjechałem z 932 na A1, pogoniłem koniki... Do pierwszej bramki w Brzęczkowicach grzałem 140-150, starając się nie blokować lewego pasa.:)))Potem zwolniłem i spokojnie jechałem dalej, nie przekraczając 120km/h. Bramki 8zł każda czyli 32zł w obie strony. Zazwyczaj nic ...
Dodano: 12 lat temu, przez jedrus_sc
Po raz kolejny mam przyjemność opisać podróż moją Thalcią. Zdjęć niestety nie będzie ponieważ nie było czasu na zabawy z aparatem. Tak naprawdę wycieczka ta była spowodowana odwiedzeniem rodziny w trzech różnych miejscach, w województwie świętokrzyskim, jednak podróż objęła trzy województwa. Start jak zawsze w Sosnowcu. Na samym początku skierowaliśmy się z żoną i moją siostrą do Klucz, a stamtąd na Wolbrom i Miechów. Trasa ładna, dookoła pola, troszkę ...
Jakieś dwa miesiące temu pisałem o tym że byłem w serwisie odgrzybić i nabić klimę. Wszystko wyglądało ładnie i pięknie, sęk w tym że jak się teraz okazuje wcale tak nie jest. Po spadku wydajności klimatyzacji wymieniłem filtr kabinowy, co spowodowało że powietrze zaczęło docierać do kabiny, niestety po kolejnym tygodniu okazało się że wymiana tylko filtra niewiele dało. Klimatyzacja dmucha, ale nie mrozi... Przy ustawieniu na temperaturę minimalną przy 34 stopniach ...
Zacznę od opisu mojej ostatniej dłuższej podróży Thalcią. Wszystko zaczęło się od tego że chciałem zabrać gdzieś na wycieczkę żonę. Wybór padł na naszych południowych sąsiadów. Wybraliśmy się w podróż do Pragi. Cała wycieczka odbyła się tydzień temu. Z domu wyjechaliśmy troszkę opóźnieni, bo o godzinkę z małym hakiem. Pierwsza wersja trasy miała być troszkę krajoznawcza, ale jako że chcieliśmy dojechać o ludzkiej porze na miejsce więc wybrałem ...
Renault - modele
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel