Tutaj jesteś: Społeczność » Marki » Fiat » 126p "Maluch" » Blogi Fiat 126p "Maluch"

Społeczność Fiat 126p "Maluch"
Blogi - Fiat 126p "Maluch" (79)
Dodano: 11 lat temu, przez Stubak
Nadeszła ważna chwila w "życiu" mojego Maluszka. Zmienia on właściciela, jednak nie mam się czym martwić - Maluch pozostaje w rodzinie. Oddaję go w ręce mojego 16-letniego syna, który już od kilku lat trenuje jazdę nim po opuszczonym lotnisku w Sanoku i wyraża chęć ujeżdżania go po zrobieniu prawka. W najbliższym czasie syn założy swój profil na aWc, na którym będę razem z nim opisywał oraz dokumentował fotograficznie proces "odrestaurowywania" Maluszka,, który ...
Dodano: 11 lat temu, przez youngtimer
Jazda maluszkiem zimom wrażenia bezcenne. Z obserwacji pali 6,3 litra:( strzela przy odejmowaniu gazu. Zalewa się przy odpalaniu, a po takim zalaniu jak odpali to ja strzeli to szyby z okien wylatują:) leci olej lekko na popychaczach. Pad akumulator wsadziłem od poluweczki 44 Ah Na razie tyle
Dodano: 11 lat temu, przez krosnek
Po całym dniu poszukiwań pobudka całej rodziny z samego rana, szybka kawa, śniadanie i wyjazd po "czerwonego Potworka" w okolice STG. Po dotarciu na miejsce gospodarz otworzył nam wierzeja stodoły a w środku pomiędzy TAKIMI PERŁAMI (zdjęcie poglądowe): Stał nasz "Potworek" - czerwony, Włoski, zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro (notabene Giugiaro zaprojektował również min. AR 159 i 147), RWD, czarne skóry, dwudrzwiowy, starszy od sporego grona naszych ...
Dodano: 11 lat temu, przez indiana
W dniu 14.10.2012 odbyło się charytatywne oddanie krwi na które zaprosiła nas (Automobilklub Łódzki) grupa Retro Pasjonaci . Po skończonej akcji udaliśmy się na plac wolności, gdzie wspólnie nakręciliśmy filmik z przejazdu zabytkowych aut na tle pomnika Tadeusza Kościuszki. Po ukończonym przejeździe udaliśmy się pod Manufakturę, aby zaprezentować auta mieszkańcom Łodzi. Podczas akcji udało zebrać się 11700ml krwi. :)
Dodano: 11 lat temu, przez damdob
Podziękowania dla aWc i całej społeczności tego portalu za odwiedziny, porady oraz czas spędzany razem i co za tym idzie - Debiut Dnia oraz Auto Dnia, Raz jeszcze Dzieki !! Pozdr.
Dodano: 11 lat temu, przez Matiass
Dziś żabka została umyta wypolerowana i wyczyszczona w środku tak samo jak i komora silnika.Każdy detal został umyty:D.Teraz pachnie nowością:P. Zdjęć niestety nie mam autka po umyciu :(
Dodano: 12 lat temu, przez indiana
Zorganizowaliśmy w 3 osoby zlot Fiata 126p nawet mimo mistrzostw EURO 2012 dopisała niezła ekipa. Na pogodę też nie mogliśmy narzekać. Zorganizowaliśmy też 3 konkurencje. Pierwsza z nich to jazda z zawiązanymi oczami przez wyznaczony tor zapytacie jak wiedział jak jechać już wyjaśniam kierowca z pośród reszty zlotowiczów wybierał sobie nawigatora który instruował go przez CB radio, drugi zaś jazda na czas po wyznaczonym torze też kierowca wybierał sobie pasażera który z ...
W sobotę drugiego dostaliśmy zaproszenia do WORDU by pokazać się w kilka autek, pogoda w miarę dopisała bo nie padało ale było wietrznie. Na WORDZIE można było podziwiać klasyki, pokazy sportowej jazdy którą reprezentowała ekipa z Subaru, zawitała policja Alfom, ITD, Straż Miejska jak i pojazdy milicyjne tamtych lat nie można również zapomnieć o motocyklistach którzy pokazali swoje maszyny. Jak co roku można było pojeździć po rękawie kolejka niczym za komuny Jak i na ...
W niedziele zaś od 12 do 18:30 byliśmy na pl. Schillera na dniach Łodzi. Nawet nie spodziewaliśmy się, że będziemy taką atrakcją dla ludzi. Przyjechały Packard, Citroen 11BL, Opel Super 6, Citroen DS, Cadillac, Fiat 125p, 126p, Warszawa 224, Polonez Borewicz, Żuk straż pożarna no i nie zabrakło także Ikarusa :)
Dodano: 12 lat temu, przez indiana
Wczoraj spotkaliśmy się w kilka aut by pojeździć klasykami w noc muzeum. Zaczęliśmy z placu Wolności, Radogoszcz (więzienie), plac wolności, Biała fabryka gdzie zostaliśmy poproszeni przez dyrektora muzeum o wjechanie na teren i wystawienie pojazdów, na koniec pojechaliśmy do Se-Ma-Foru muzeum bajek no i rozstaliśmy się około 2 w nocy na placu Wolności przy muzeum dętce. Podczas wycieczki spotkaliśmy kolegów którzy tej nocy wozili zespół Samby :)