Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volvo S40 Silver Shark =] » Wycieczka do Sandomierza

Wpis w blogu auta Volvo S40
  • przebieg 75 545 km
  • rocznik 2007
  • kupione używane w 2010
  • silnik 2.0 D
Data wydarzenia: 17.10.2010
Wycieczka do Sandomierza
Kategoria: podróż
Wycieczka Warszawa -> Sandomierz -> Bałtów -> Warszawa.

Remont 9tki na odcinku Radom - Skaryszew(o zgrozo!) ale lepiej, że coś się dzieje niż abyśmy mieli bez końca mieli uprawiać slalom pomiędzy dziurami w asfalcie ;)

Trochę pokręciliśmy się po Radomiu + wycieczka bocznymi drogami (w związku z w.w remontem). Na pokładzie 4 osoby i bagaż na 3 dni (a więc skromny). Średnie spalanie 6l/100 km.
Jak ktoś jedzie w te okolice to polecam wstąpić do Bałtowa do Jura Parku;) Można sobie podziwiać modele dinozaurów w skali 1:1 :)
Jest tam też m.in.: Rollercoster, muzeum i inne atrakcje. Niestety dotarliśmy "na zamknięcie" więc nie zdążyliśmy zobaczyć wszystkich atrakcji...

Sam Sandomierz to piękne miasto (tzn. starówka + okolice bo tyle udało nam się zobaczyć). W sam raz do zwiedzenia w weekend.
Ostatnia aktualizacja: 17.10.2010 22:47:24
Spontany to jest to, co tygrysy lubią najbardziej! Też ostatnio na spontanie pojechałem do Sandomierza, ale niestety miałem tylko jakieś pół godziny do swojej dyspozycji, więc tylko rzuciłem okiem na starówke, rynek, katedrę i zamek i z powrotem do Rzeszowa ;) Pozdrawiam.
PS. Zdjęcie rzeczywiście świetnie wyszło.
Po tym pobycie wiem jedno - na pewno do Sandomierza wrócę, przy możliwie najbliższej okazji bo urzekło mnie to miasteczko (i przemili ludzie, których spotkaliśmy na swojej drodze)
Szkoda, że nie widziałem tego odcinka TNV Turbo przed wyjazdem... Dodatkowo, tuż przed wyruszeniem w drogę powrotną dowiedzieliśmy się, że w okolicy są 2 zamki warte zobaczenie (jeden w msc. Krzysztopór o ile dobrze pamiętam).
W każdym razie będzie na pewno po co wracać :) Ten wypad narodził się bardzo spontanicznie - drugi będzie staranniej zaplanowany :)
Znam Sandomierz. Przepiękne miasto i nie mniej ładne , ciekawe okolice. Ma swój koloryt , mnóstwo zabytków i piękne położenie. Również Bałtów to miła i ciekawa rzecz , szczególnie dla młodych. A to zdjęcie Volvo w zachodzącym słońcu - piękne. Pozdrawiam
No i pięknie. Również byłem w Sandomierzu w weekend. Tam jest jeszcze do zwiedzenia najstarsza porcelana w Ćmielowie+sklep, kopalnia krzemienia pasiastego (jedyna w Europie, a może i na świecie)... weekend trochę za mało ale taki tydzień dobrze spędzić można:-) Z resztą jest odcinek "zakręcony weekend" w tvn turbo o Sandomierzu i tam jest od podziemia po motolotnie, statki ;-)
Pozdrawiać
Dodano: 58 minut temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...