Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Suzuki Swift 1.3 GTi
»
Wałki Świątek typ R + strojenie
Wpis w blogu auta
Suzuki Swift
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 3226 razy
Data wydarzenia: 09.11.2011
Wałki Świątek typ R + strojenie
Kategoria: zmiany w aucie
Wałki to Świątek typ R 260
Przed strojeniem pokazało 119KM i 120Nm.
Po strojeniu 131KM i 127Nm czyli 100KM z litra osiągnięte
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
3
komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
55
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Uszczelka nowa jest, głowica już zabielona o 0.05mm i sprawdzona nas szczelność - wszystko OK
Jutro jeszcze tylko odbiór nowych śrub do głowicy )z braku Suzukowych z BMW 2.5 M50 będą )
Przed świętami trzeba go jeszcze wystroić bo długa trasa mnie czeka
Szerokości
Wałki i strojenie to tylko ułamek tego co tu jest zrobione
Wałki same to koszt okł 1500zł, Ecumaster DET3 to 630zł, strojenie to kilkaset zł... itd itp
Po co? Dlaczego? A dlatego, ze nie idę na łatwiznę kupując jakiegoś "niemca" z 1.8T i nie robię mu chiptuningu. Ja wolę mieć coś innego niż tysiące innych osób
Poza tym od kiedy to tuning jest opłacalny ?
a chodziło mnie o koszt całościowy , czyli wałki strojenie itp...
Samo strojenie niespecjalnie dużo
Chodzi Ci o koszt strojenia? Tu nie chodzi o sam przyrost mocy tylko o poprawna prace silnika bo nie możesz radykalnie zmienić wałków rozrządu i nic w sterowaniu silnikiem nie zmienić
Względem serii w mocy jest to przyrost 30%
Po prostu dla zabawy, dla frajdy z jazdy i okazyjnych wypadów an tor lub startów w amatorskich rajdach np
Na wysokich obrotach bardzo wyraźnie a po kręceniu regulowanymi kółkami rozrządu będzie jeszcze większa różnica
Gdzie nie wiem ale gdzieś może się uda zaistnieć
Żartuję oczywiście