Wpis w blogu auta
Fiat Sedici
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 12689 razy
Data wydarzenia: 10.07.2011
Trochę o wadach Sedici
Kategoria: obserwacja
1. Komputer pokładowy jest sterowanym przyciskami przy zegarach - bardzo niewygodne, a podczas jazdy niebezpieczne. Nie obraziłbym się również, gdybym mógł RÓWNOCZEŚNIE śledzić przebieg dzienny i dodatkową funkcję (średnie spalanie, temperaturę itp. ). Czyli ekranik komputera mógłby być większy i pokazywać więcej.
2. Światła nie wyłączają się same po wyjęciu kluczyka, w przeciwieństwie do chyba wszystkich innych Fiatów. Owszem, po otwarciu drzwi słychać brzęczyk, więc raczej nie zapomnimy świateł wyłączyć, ale o włączeniu już brzęczyk nam nie przypomni ... Widać tu wyraźnie wpływ Suzuki na konstrukcję tego samochodu - inna logika elektroniki, chyba gorsza w standardach europejskich.
3. Jeszcze o logice sterowania w Sedici - radio nie da się włączyć bez kluczyka. W salonie mówili coś innego, ale chyba po prostu nie wiedzieli, o czym mówią. W sumie szkoda, czasem słucham radia na postoju.
W związku z punktem 2 szukam obecnie fajnego rozwiązania świateł dziennych do Sedici. Jest coś fabrycznego ?
Ostatnia aktualizacja: 12.07.2011 08:15:35
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
49
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Co do automatycznego włącznika świateł w serwisie - to zapewne dwie stówki ekstra Chyba że sprzedawca Was polubił przy kupowaniu
Sterowanie komputerem pokładowym powinno się znajdować na dźwigience kierunkowskazów - takie jest moje zdanie i tak jest np. w autach grupy VAG.
Przydałoby się założenie przez serwis automatycznego włącznika świateł po uruchomieniu motoru. Gasłyby wtedy również po wyłączeniu motoru
I na koniec, w Skodzie również nie mogę włączyć radia, jeżeli kluczyk nie znajdzie się w stacyjce. Dla mnie to w sumie drobiazg...
P.S. Świetny model - zawsze mi się podobał