Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Renault Clio Clio XXL » przeglad po 90.000







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Renault Clio
  • przebieg 92 000 km
  • rocznik 2010
  • kupione używane w 2011
  • silnik 1.2TCe eco2
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1226 razy
Data wydarzenia: 19.11.2016
przeglad po 90.000
Kategoria: serwis
18.11 na godzinę 14.15 umówiłem się telefonicznie na przegląd po 90.000 km w serwisie Warszawa Morry.

Do serwisu przyjechałem o 14.00
Spędziłem 10 minut stojąc przed biurkami przyjęć do serwisu bo nie było żadnego pracownika który byłby zainteresowany moją osobą.

Samo przyjęcie przebiegało sprawnie
Poza wykonaniem przeglądu poprosiłem o wymianę tylniego pióra wycieraczki oraz kontrole parametrów płynu chłodzącego i hamulcowego

Po przekazaniu kluczyków skierowano mnie do poczekalni na piętrze budynku

Był to duże pomieszczenie w którym wstawiono bez ładu i składu kilka startych gratów – zielone kanapy ze skaju z których płatami schodził materiał pozostawiając białą podszewkę, biurka, wieszak na ubrania, puste kuwety na ulotki ofert samochodów używanych dilera itp. Stał tam tez stoliczek na którym poukładane były gazety np. dzienniki takie jak Rzeczpospolita datowane na lipiec sierpień 2016 czy miesięczniki z 2015 roku.
Jako ciekawostkę dodam że leżał tam też aktualny katalog samochodu skoda fabia plus cenniki tego modelu.

Po godzinie siedzenia samemu w tym pomieszczeniu postanowiłem zejść na dól aby kupić sobie kawe w automacie. Przez szybe salonu zobaczyłem że moje auto które zostawiłem o 14stej stoi cały czas w tym samym miejscu jak je zostawiłem pomimo ze była już 15.15.

Na moje pytanie do pracownika czy jest jakiś problem? Dostałem informacje że zaraz będziemy serwisować Pana auto bo mamy opóźnienie. Po kolejnych 20 minutach auto wjechało na hale serwisu

Zirytowałem się tym bo specjalnie umówiłem się 2 tygodnie wcześniej na konkretną godzinę i ja byłem punktualny, natomiast pracownicy serwisu nie potrafią zorganizować swojej pracy i nie szanują mojego czasu.
Wróciłem na górę. Po kolejnej godzinie zadzwonił do mnie pracownik serwisu mówiąc że nie działa mi wycieraczka tylna.

Zauważyłem że to nie możliwe bo jeszcze parkując auto przed salonem sprawdzałem i działała – stad też brała się moja uwaga o konieczności wymiany pióra wycieraczki bo mazała po szybie. Poprosiłem o dokładne sprawdzenie tego tematu

O 16.30 ponownie poszedłem na dół do biurek serwisu pytając czy ustalono coś z ta wycieraczka dowiedziałem się ze wycieraczka jest w pełni sprawna po prostu mechanik źle przekręcił manetką.

Ale przepalona jest jedna żarówka z lewej strony – na moje pytanie która - Pan w serwisie powiedział że nie pamięta czy to mijania czy drogowe ale ogólnie to żarówki ma drogie i abym sobie potem sam wymienił.
Pracownik biura powiedział mi że do wymiany jest płyn hamulcowy bo jest czarny – zapytałem jakie parametry płynu poza kolorem zostały zmierzone nie dostałem informacji
Zapytałem tez czy ustalono temperaturę krzepnięcia płynu chłodzącego – nie udzielono mi tej informacji . Pracownik powiedział mi że płyn jest dobry bo jest go odpowiednia ilość w zbiorniczku.
Zapytałem też czy można sprawdzić stan akumulatora – pan z serwisu powiedział ze nie jest to czynność przeglądową a o tym że akumulator jest nie dobry dowiem się sam jak będę miał problemy z rozruchem rano.
o godzinie 17.40 powiedziano mi że auto jest gotowe.

Dostałem "świadectwo kontroli" – na którym data kolejnego przeglądu auta była błędna – bo był to wrzesień 2016 czyli data przeszła.
W uwagach „do zrobienia w późniejszy czasie” była informacja że mam klocki 40% co było kompletna bzdurą bo sam klocki wymieniłem 3 dni wcześniej i na pewno maiły 100% Na moje pytanie dla czego ta nie prawdziwa informacja jest tu drukowana Pan w serwisie powiedział że tak mu system narzuca i nie może tego zmienić – ewentualnie może mi to długopisem zamazać.
Gdy wsiadłem do samochodu i przekręciłem kluczyk w stacyjce powitał mnie komunikat że poziom oleju nie jest właściwy – nie paliły się wszystkie kółeczka wskaźnika, druga sprawa komputer informował mnie że przegląd mam do wykonania - nie wykasowana inspekcji serwisowej

Podniosłem maskę aby sprawdzić poziom oleju na bagnecie – pod maska był tylko strzep nalepki serwisowej z poprzedniego przeglądu nie wymieniono jej na etykietę po aktualnym przeglądzie

Poziom oleju na bagnecie był w połowie miedzy max a mini.
Ponownie wróciłem do biurek serwisu zgłaszając uwagi do wydanego auta. Prosiłem o kontakt z kierownikiem serwisu. Samochód ponownie zabrano na hale ale kontakt z kierownikiem powiedziano mi że nie jest możliwy mogę na piśmie opisać swoje uwagi
Z serwisu wyjechałem 18.03 będąc kompletnie niezadowolony z poziomu obsługi, zaangażowania pracowników w wykonywaną prace, dbałości o klienta i jego samochód, profesjonalizmu
Ostatnia aktualizacja: 19.11.2016 08:28:03
Dodano: 7 lat temu
dlatego mam zaufanie do ASO gdzie widzę co robią z autem, a nie że nie można wejść.... bo.... oooo.......
Dodano: 7 lat temu
Na temat serwisu "Renault" możesz sobie pogadać z MarcinGP" On go wręcz uwielbia, swego czasu prawie tam zamieszkał
Dodano: 7 lat temu
Normalnie postawa jak- "Nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi...?" Jakim cudem to ma szyld ASO???
Dodano: 7 lat temu
dlatego lubie sobie sam grzebnąć przy aucie:)
Dodano: 7 lat temu
Zmień serwis!!
http://www.autowcentrum.pl/blog/post/aso-vs-aso,4878/
życzę Ci trafienia na serwis idealny. Takie są.
W lubelskiej prasie lokalnej pod informacją o padnięciu dealera Peugeota - pojawiły się wpisy właścicieli samochodów tej marki, że od dawna jeżdżą do Radomia (także właściciele Opla i Mazdy - nie mówiąc o Toyocie). Tam sie jakoś opłaca być ASO,
Dodano: 7 lat temu
Do giernal: Ten serwis ma kiepską reputację,wystarczy wpisać w Google.Nawet z autami na gwarancji jest duży problem.Tyle negatywnych wpisów dawno nie czytałem.
Dodano: 7 lat temu
Będzie Pan zadowolony pod szyldem ASO ;) Dlatego wolę jechać z naprawą samochodu 25km na wiochę do stodoły i posiedzieć w starym zarwanym fotelu, ale oddać auto w ręce kompetentnego człowieka.
Dodano: 7 lat temu
Przykra sprawa. Jedynie co Ci teraz pozostaje, to zrezygnować z tego serwisu i zrobić mu dużą antyreklamę. :(
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
1 komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
16 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
w końcu dobiega końca cała ta sytuacja z nierówną pracą silnika na biegu jałowym co było zrobione od pojawienia się tego problemu w styczniu 2024 po czyszczeniu wtrysków TEC 2000 i czy ...
2 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl