Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Astra Bolid :-) » Poddaję się- Spalanie 13,37 ???







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Opel Astra
  • przebieg 199 001 km
  • rocznik 1994
  • kupione używane w 2010
  • silnik 1.4 i
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 609 razy
Data wydarzenia: 19.05.2010
Poddaję się- Spalanie 13,37 ???
Kategoria: inne
Coraz bardziej zaczyna mnie zastanawiać spalanie mojego samochodu. Z obliczeń AC wynika że przedostatnio spaliłem 12,96l/100km a ostatnio 13,37. Mam silnik 1,4 i wcale go nie męczę :-) I nie wiem czy wierzyć w te obliczenia czy nie bardzo... to są wyniki liczone z samych dolewek... A to pierwszy samochód więc nie mam doświadczenia...
Dodano: 14 lat temu
Do Wojskowy: ok, powodzenia:)
Dodano: 14 lat temu
Do maciek88:
Dzięki za informację. Jutro podjadę do mechanika dowiedzieć się dokładnie co i jak. Pozdrawiam :-)
Dodano: 14 lat temu
Do Wojskowy: chodzi mi o pierścień na tłoku. pierścienie mogą popękac gdy oblejesz gorący silnik wodą. mi popękał na jednym tłoku i na szczęście nie uszkodził cylindra.ale tłok trzeba było nowy kupic i pierscienie. naprawa mnie wtedy wyniosła około 700zł. gdy pierścienie Ci popękają wtedy nie ma kompresji na jednym cylindrze. jedź do mechanika i sprawdzi Ci to. lub pokolei odłączaj kable wysokiego napięcia od silnika gdy auto jest na chodzie. jeśli któryś kabel odłączysz i nie poczujesz różnicy(normalnie auto po odłączeniu zaczyna się trząśc) to właśnie na tym tłoku poszły Ci pierścienie. daj znac czy coś udało Ci się wykryc
Dodano: 14 lat temu
Do maciek88:
Witam Cię. Powiedz mi gdzie jest ten pierścień? Tracił na mocy i skakał? Bo jeśli tak to obawiam się że mam podobny problem...
Dodano: 14 lat temu
zrób dokładnie tak jak opisują koledzy u dołu:) bo takie spalanie jest niemożliwe przy normalnym użytkowaniu. moja astra potrafiła spalić 18 litrów na 100km, ale gdy chodziła na 3 tłokach(pękną mi pierścień na jednym po wjechaniu w dużą kałużę). inaczej nie było to możliwe
Dodano: 14 lat temu
Zgadzam się z poprzednikami - tylko tankowanie do pełna pozwala obliczyć rzeczywiste zużycie paliwa (no chyba, że całkowicie opróżnisz zbiornik, wlejesz do niego powiedzmy 10 litrów i zobaczysz ile przejedziesz do momentu ponownego opróżnienia baku, czyli aż Ci silnik zgaśnie. Ale tego nie polecam - szkoda pompy paliwa)
Dodano: 14 lat temu
Z dolewek na AWC nic się nie dowiesz najlepiej tankuj na rezerwie i na maxa ;)
Dodano: 14 lat temu
Z dolewek zazwyczaj AC mi zaniża dość sporo, więc nie ma co się tym sugerować. Najlepiej zrób jak kolega -Marek- radzi - zalej pod korek i policz, albo poprostu przejedź 100km i dolej znówdo pełna ;).
Dodano: 14 lat temu
Zalej pod korek, pojeździj dłużej, znów zalej pod korek. Będziesz znał wtedy dokładną ilość paliwa i dystans - podziel jedną wartość przez drugą i będziesz miał bardzo dokładny wynik. Zaspokoisz swoją ciekawość, sprawdzisz auto i aWc:) Z samych dolewek nie do pełna, nie policzysz spalania.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 godziny temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 3 godziny temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
44 komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl