Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Zafira » Pierwszy poważny problem







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Opel Zafira
WWE
Jeździ: Opel Zafira
Wcześniej jeździł: Mazda 323, Opel Vectra, Volkswagen Passat
  • przebieg 157 210 km
  • rocznik 2006
  • kupione używane w 2009
  • silnik 1.9 CDTI ECOTEC
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 4611 razy
Data wydarzenia: 03.01.2011
Pierwszy poważny problem
Kategoria: inne
Wczoraj pojechałem do mechanika aby zobaczył i usunął wyciek płynu od wspomagania. Sam próbowałem naprawić wymieniając oringi w pompie wspomagania ale nieskutecznie.
Dzisiaj rano otrzymałem telefon od mechanika że płyn wycieka z przekładni kierowniczej (maglownica) i co gorsze z takiego miejsca że nie da się go uszczelnić. Na dodatek ciężko dostać jest taką maglownicę w normalnym sklepie z częściami. Próbowałem ustalić numer części ale nie jest to takie łatwe jak przypuszczałem.
Szukając nowej przekładni znalazłem warsztat regenerujący stare i się zastanawiam czy opłaca się kupić nową skoro przymierzam się do spieniężenia Zafiry.
Nowa kosztuję ok, 1200 - 1400zł identyczna jak moja
regeneracja od 300 - 650zł

Czekam na jakieś podpowiedzi co z tym fantem zrobić wymieniać czy regenerować?
Dodano: 13 lat temu
Z tą sprzedażą to nie jest jeszcze na 100% pewne. Jak w tym roku nie to w następnym, ale do Euro 2012 chce mieć coś nowego. Nawet jak nie będę kupować nowej fury w tym roku to nie przepuszczę nowej Zafirze :)
Jedynie Passata trzymałem tak długo bo miałem spore wydatki w trakcie użytkowania: ocieplenie aktualnego domu, grunty pod nowy i letniskowy, nowa instalacja CO2
Dodano: 13 lat temu
Nie zastanawiaj się, regeneruj. Tym bardziej ze auto na sprzedaż
Dodano: 13 lat temu
Biorąc pod uwagę że zamierzasz biadaczke pogonić to regeracja, jesli chciałbyś ją jeszcze zostawić to nowa część, podobno masz już dla niej włascicielam w rodzinie :-) Pozdrawiam i szerokości
Dodano: 13 lat temu
Auto ma na 100% przebieg realnym, maglownica wygląda jak nowa.
Osobiście też myślę nad regenerowaną. Mam zamiar sprzedać Zafirę ale nie wiem jeszcze czy starczy mi kasy na nową furę + wybudowanie domu. To jest temat do przemyślenia.
Jeżeli 40kkm wytrzymuję regenerowana to chyba oddam swoją do naprawy.
Dodano: 13 lat temu
Wymienić na regenerowaną. Tym bardziej, że chcesz popchnąć auto. Ja jeżdżę na regenerowanej już 40kkm i nic się nie dzieje puki co...
Dodano: 13 lat temu
Do pioneerek: to już nie te czasy, że wszystko wytrzymuje 300kkm. Ja znam przypadek, że w nowej Subaru Tribece wymieniali maglownicę na gwarancji, przebieg na pewno poniżej 50kkm. Najgorsze w tym przypadku było to, że trzeba było czekać na nią około miesiąca, bo ściągali ją z Japonii :)
Dodano: 13 lat temu
mysle ze smialo mozesz brac taka po regeneracji. zmienialem maglownice kiedys tam juz dawno temu w calibrze ... dziwne tylko ze padla maglownica po przebiegu zaledwie 150 tys ... normalnie zywotnosc takiego ukladu to okolo 300-400 tys km ... no chyba ze auto ma przejechane wiecej.
Najnowsze blogi
Dodano: 13 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
2 komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
4 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl