Wpis w blogu auta
Opel Zafira
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 4611 razy
Data wydarzenia: 03.01.2011
Pierwszy poważny problem
Kategoria: inne
Dzisiaj rano otrzymałem telefon od mechanika że płyn wycieka z przekładni kierowniczej (maglownica) i co gorsze z takiego miejsca że nie da się go uszczelnić. Na dodatek ciężko dostać jest taką maglownicę w normalnym sklepie z częściami. Próbowałem ustalić numer części ale nie jest to takie łatwe jak przypuszczałem.
Szukając nowej przekładni znalazłem warsztat regenerujący stare i się zastanawiam czy opłaca się kupić nową skoro przymierzam się do spieniężenia Zafiry.
Nowa kosztuję ok, 1200 - 1400zł identyczna jak moja
regeneracja od 300 - 650zł
Czekam na jakieś podpowiedzi co z tym fantem zrobić wymieniać czy regenerować?
Najnowsze blogi
Dodano: 13 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Jedynie Passata trzymałem tak długo bo miałem spore wydatki w trakcie użytkowania: ocieplenie aktualnego domu, grunty pod nowy i letniskowy, nowa instalacja CO2
Osobiście też myślę nad regenerowaną. Mam zamiar sprzedać Zafirę ale nie wiem jeszcze czy starczy mi kasy na nową furę + wybudowanie domu. To jest temat do przemyślenia.
Jeżeli 40kkm wytrzymuję regenerowana to chyba oddam swoją do naprawy.