Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 680 razy
Data wydarzenia: 27.10.2011
"Nowe" paliwo dla auta
Kategoria: zmiany w aucie
Stag 300+ na sterowniku Valtek czerwony oraz czerwonych wtryskach tej samej firmy. Butla 47 litrowa w kole, wlew gazu ukryty za klapką wlewu Pb.
Z pierwszych "wrażeń", po 50km na gazie, mogę stwierdzić że ubytków mocy nie ma, silnik pracuje równo i cicho. Ssanie gazu załącza się jak silniczek złapie 26 stopni.
Jeszcze tylko ostateczne ustawienia składu mieszanki (po sprawdzeniu spalania) i można śmigać za małe pieniądze
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
49
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Może nie są tak szybkie jak żółte, ale lepsze niż duża ilość innych szrotów na rynku I dają dosyć duże możliwości ustawiania parametrów.
Do 131KM silnika powinny być wystarczające.
Nie chodzi mi o sam montaż instalacji gazowej- to super. Sam mam LPG i większość moich aut była zasilana tym paliwem, więc jestem zwolennikiem gazu.
Natomiast jeżeli chodzi o Valtek-i czerwone nie mają one zbyt dobrej opinii. Nie zdziw się jak co jakiś czas będziesz jeździł na kalibracje instalacji. Teraz jesteś zadowolony bo dopiero co założyłeś gaz.
Kiedyś może wrócisz po jakimś czasie do tego tematu i przyznasz rację. Chociaż miejmy nadzieję, że się mylę
Dziękuję, przyjmuję do wiadomości.
Kolego już mi Ciebie żal....
Po piewsze: ceramiczne gniazda są BARDZIEJ WYTRZYMAŁE niż standardowe - ceramika jest odporniejsza na wysokie temperatury i dlatego jest stosowana w wysokotemperaturowych piecach.
Po drugie: wrażliwość zeteców na LPG jest tak samo bajkowa jak to, że "Ford g***o wort". Trafi się jednostka słaba i już "znawcy, którzy nigdy do czynienia nie mieli krzyczą że złom
Po trzecie: nawet plastikowy kolektor już nie przeszkadza LPG... w końcu mamy już sekwencje X-generacji.
26 stopni ustawione było wczoraj. Kilka dni pojeżdżę i jadę na kalibrację, więc wtedy pogadam z mechanikiem odnośnie temp.
Marudzić na gaz nie będę, bo w końcu już parę lat na błękitnym jeżdżę
P.S. nie chciałbym widzieć za kilka miesięcy wpisu,że żle chodzi na gazie,nie ma mocy itp i że już więcej gazu nie założysz,bo są problemy..