Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Citroen C5 2.0 16V LPG » No to Hydraulik dostał gaz. LPG Power reaktywacja







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Citroen C5
  • przebieg 157 900 km
  • rocznik 2004
  • kupione używane w 2013
  • silnik 2.0i 16V
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1909 razy
Data wydarzenia: 09.09.2013
No to Hydraulik dostał gaz. LPG Power reaktywacja
Kategoria: inne
Rozwarzałem, dumałem i zdecydowałem. Nie "czy?", ale "gdzie?". Wybór padł na zakład, który instalował mi poprzednią instalkę w Megane. Tamten układ spisywał się idealnie, nie miałem żadnych problemów eksploatacyjnych, więc postanowiłem, że i to auto oddam w ręce Pana TG. Pomyślałem, oszczędzę sobie nerwów, nie będę eksperymentował itd. No i sobie oszczędziłem. Chyba łatwiej byłoby mi powiedzieć co mi się w instalacji podoba, bo wyliczenie dostrzeżonych przeze mnie wad trwałoby dłużej. Odpalam auto, diody ochoczo mrugają, startuję i co słyszę?? Auto jest cały 1dB głośniejsze, słyszę wyraźne burczenie. Wyłaczam instalację - wraca cisza, włączam - burczy. No jak nic pierdzi parownik zainstalowany na ścianie grodziowej (QRWA!!!). Oglądam dalej, między wtryskami (HANA 2001) jakaś wtyka, delikatnie podnoszę kabel, podnoszę... dalej podnoszę, wyciagam centymetr za centymetrem... no i jakieś 30-40cm mi się uzbierało. O taki zapas skromny (2 QRWA!!!). I to mi wystarczy. Nic więcej widzieć nie chcę, auto wraca na poprawkę, bo za dużo mnie to kosztowało, żeby tak zostawić. Dramat. Nie wiem czy montował to jakiś praktykant czy stróż, ale estetyka kuleje. Jeśli nie uda mi się wyegzekwować poprawek (oby się udało), będę krzyczał wszem i wobec nazwę zakładu, ba! nawet sobie wykleję na budzie "gdzie auta nie gazować".

Sprzęt na jaki się zdecydowałem po zasięgnięciu wielu opinii to jednostka sterująca ZENIT PRO + wtryski HANA 2001. "Korek wstydu" tradycyjnie pod klapką wlewu paliwa.

Na gazie auto pracuje tak samo jak na PB - tutaj pełnia szczęścia, szkoda, że pozostałe akcenty są porażką na całej linii. Naturalnie nie wiem jeszcze nic o spalaniu, dopiero nabiłem butlę, będę testował. I niech moc będzie ze mną.
Ostatnia aktualizacja: 09.09.2013 20:06:44
Dodano: 10 lat temu
Do Borpost: nie ma czego zabezpieczać bo tam jest plastik :)
Dodano: 10 lat temu
Do Stig210: Patrząc na stan czystości wokół korka, chyba gazownicy nie myśleli nawet o zabezpieczeniu antykorozyjnym
Dodano: 10 lat temu
Dobra inwestycja - szkoda tylko miejsca w bagażniku. Ja poczekam, aż instalacje gazowe do diesla staną się popularne i tanie ;) - w kombi jest nieco więcej przestrzeni do zabudowy
Dodano: 10 lat temu
Do Sroqraf: Kamień z serca. Wieśniacko to wygląda. Nie musisz pokazywać. Wierzę Ci na słowo.
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: Muszę się z Tobą zgodzić. Autem jeżdżę od miesiąca niespełna, jakoś nie zatroszczyłem się o ten element. Jak tylko umyję - pokażę :)
Dodano: 10 lat temu
Ha, komedia. pewnie, że niech poprawiają. Będziesz taniutko jeździł a w dzisiejszych czasach o to chodzi[up] Natomiast większy wstyd jest jak otwierasz klapkę wlewu. Umyj wnękę bo jest masa syfu, tak nie powinno być.
Dodano: 10 lat temu
Do Sroqraf: Wszystko zależy od rzetelności warsztatu, pożyjemy zobaczymy ;)
Żebyś Ty widział jakie ja miałem nerwy jak odebrałem Astrę z ASO Opla po stłuczce... Takiej fuszerki za takie pieniądze to ja jeszcze na własne oczy nie widziałem. Ale koniec końców doprowadziłem auto do "ładu"
Jak pracowałem na Shellu to najbardziej mnie rozwaliło jak młoda dziewczyna przyjechała Mercem ML pod gaz. No ok, idę tankować, szukam zaworu no jest tuż obok haka holowniczego.
Nie potrafiłem podpiąć pistoletu na żaden sposób, po chwili dziewczyna sobie przypomniała że do tankowania trzeba hak zdemontować o.O
A takich przypadków było więcej...
Dodano: 10 lat temu
Do Stig210: No tak.Plastikowy zderzak nie zardzewieje:)
A tak to ewentualnie właściciel tego auta by musiał jakoś to ogarnąć;)
Dodano: 10 lat temu
Do Stig210: To samo rozwiązanie miałem w Megane. Przez 3 lata eksploatacji, z korkiem nic się nie działo. Liczę, że tutaj będzie podobnie. Niech zwycięży estetyka, nigdy świadomie nie dam uszkodzić zderzaka, albo co gorsza błotnika - takie obrazki też widziałem :/

BTW, nerwy nie przeszły mi ani trochę ;)
Dodano: 10 lat temu
Do Adi-M-: Niekoniecznie korek wstydu przy wlewie benzyny to najlepszy pomysł, bo na 99% będzie korodować :/
Podejrzewam że serwis nie zabezpieczył tego antykorozyjnie ;(
Dodano: 10 lat temu
Parownik dodatkowo ułożony nie w tą stronę.
Dodano: 10 lat temu
Do Adi-M-: Ano. Widać 3 lata wystarczyły by estetyka montażu podupadła. Będę walczył z partactwem.
Dodano: 10 lat temu
Lepiej jak tan "korek wstydu" jest pod klapką niż dziura w zderzaku.Estetyka jest:)
A co do gazowników...Ciężko znaleźć warsztat ,który to zrobi tak aby było 100% ok.W poprzednim aucie (Nissan Primera) po montażu musiałem 2 razy parownik wymienić i kilka razy regulować ,a podobno najlepszy serwis w Bydgoszczy;)
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
4 komentarze
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
59 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl