Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Nissan Qashqai "QQ" » K-summit opis użycia łańcuchów







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Nissan Qashqai
ZS
Wcześniej jeździł: Nissan Qashqai "QQ"
  • przebieg 244 km
  • rocznik 2010
  • silnik 1.6
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 968 razy
Data wydarzenia: 25.12.2010
K-summit opis użycia łańcuchów
Kategoria: obserwacja
Patent łańcuchów k-summit sprawdza się. Zakładanie rzeczywiście jest banalnie proste i możliwe do wykonania nawet w garniturze (choć rękawiczki polecam, bo to jednak kontakt z metalem i kluczem do przykręcania śrub). Być może to kwestia wprawy i zaufania, ale jak tego nie ma, to radzę zatrzymać się po 50-100 metrach docisnąć "dopchnąć" wszystko ręką i w drogę. Zdejmowanie jeszcze prostsze, tu rękawiczki obowiązkowo, bo łańcuchy są brudne.

Tutaj uwaga. Oryginalnie, dostarczone są z bardzo elegancką torbą. Wkładać tam takich używanych nie radzę, zaraz wszystko będzie brudne i mokre. Bardzo mocna torba z Nomi lub Ikei, świetnie się nadaje do złożenia ich i schowania w bagażniku, nie przecieknie. potem w domu pod prysznic i jak wyschną do oryginalnej torby.

Podsumowując. K-summit to wyśmienity patent wart swojej ceny, a docenią to ci, co musieli wielokrotnie "męczyć" się z tradycyjnymi łańcuchami, które nie tak łatwo założyć, w rozjedzonym, mającym kilka dni, sypanym piaskiem i solą śniegu, a czasami wyjątkowo trudno zdjąć, jak są na kołach kilka godzin, a temperatura w okolicach zera albo na lekkim minusie. Jeśli przed czymś ostrzegać, to tylko przed tym, że oczka są nieco mniejsze niż w tradycyjnych rozwiązaniach i to się czuje. Nie każda zaspa to mały pikuś. 20-30 cm kopnego śniegu, może sprawić pewne trudności, zwłaszcza przy ruszaniu. W każdej innej sytuacji jest świetnie. Jeśli jakieś auto przed Tobą poszło, to Ty też pójdziesz. Jazda na śniegu zamienionym w lód bardzo dobrze. Jazda po bardzo cienkiej warstwie śniegu (lekko przebijają poziome znaki na jezdni, też dobrze, choć sugeruję "przeskakiwać koleiny" i jechać po śniegu (to chyba lepsze dla opon).
Ostatnia aktualizacja: 26.12.2010 09:30:12
Dodano: 13 lat temu
Do lawender: Widziałem w internecie, czytałem opisy. Wynika, że słabością może być trwałość.
Dodano: 13 lat temu
Ciekawe. Nie mam doświadczenia w używaniu łańcuchów. Nie poruszam się jako kierowca w terenach górskich. Widziałem natomiast rozwiązanie dla mnie "kosmiczne" w postaci czegoś co wyglądało na... welurowe pokrowce. Tak jak piszesz - możliwe do założenia w garniturze.

Nie mogę niestety nic napisać z praktycznego, osobistego doświadczenia.
Dodano: 13 lat temu
Fajny opis!
Dodano: 13 lat temu
Fajny patent. Wygląda na to,że tradycyjne łańcuchy są gorsze,choćby w zakładaniu.
Dodano: 13 lat temu
Łańcuchy dobra sprawa.:)
Dodano: 13 lat temu
Wszystko to prawada ale jest jednak lekka róznica w cenie ,łańcuchy a ten wynalazek . Niestety nie moge to wliczyc w koszty, więc kupie normalne łańcuchy
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Piątek upłyną na wymianie sprzęgła w naszym Peugeot 207 wbrew pozorom pracy jest co niemiara, czas jaki spędziłem w garażu wędrując kanał garaż i tak w kółko dał popalić, + cała ...
1 komentarz
Dodano: 7 dni temu, przez darek-k
wersja jak najbardziej mi pasuje, takiego szukałem i takiego w końcu znalazłem, taki dla mnie w sam raz, jest kilka tematów w nim do ogarnięcia, o tym wkrótce
14 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez JacK
tyle dni było potrzeba by przejechać 10 tys. km. Generalnie samochód jako taki może być, 150 KM daje sobie radę. Nic nie stuka, nic nie puka, skręca, hamuje, asystenci jazdy działają ...
17 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl