Wpis w blogu auta
Nissan Primera
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 958 razy
Data wydarzenia: 07.07.2013
kiedyś musiały pęknąć
Kategoria: awaria
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
31
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Równie dobrze mogła mieć mikropęknięcia, które drastycznie obniżają wytrzymałość. Taka opcja też jest możliwa
Stało się i już, dobrze że wszyscy cali, a ty masz nowe hamulce.
Szerokości
Czy tylko patrzą od strony zawieszenia i oceniają "na oko"
Na przeglądzie sprawdza się moc hamulców i rozkład siły pomiędzy kołami. Diagnosta nie ma obowiązku sprawdzenia stopnia ich zużycia a jedynie czy dobrze hamują.
Jeżeli tarcze były cienkie, a klocki dość grube to mógł przejść przegląd bez większych problemów
Wyobraź sobie że jedziesz autostradą 130 km/h i masz awaryjne hamowanie, tarcza pęka auto obraca o 80 stopni i dachujesz kilkukrotnie.
Ludzie tarcze hamulcowe to PODSTAWA
Pozdro.
A tarcze musiały być gorące jak w piekle, klocki też gorące. Wtedy hamowania nie ma w ogóle.
Swoją drogą - tarcze musiały być strasznie zużyte...