Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Ford Focus 1.8 TDDI FX
»
Duża renowacja po 330 tyś. km
Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 578 razy
Data wydarzenia: 30.06.2015
Duża renowacja po 330 tyś. km
Kategoria: zmiany w aucie
Tej wiosny do wymiany poszły tylne amorki i łacznik satbilizatora. Potrzebna też była nowa obudowa termostatu, gdyż stara już puszczała płyn na zawnątrz i ubytki narastały. Wymiany wymagała też linka hamulca recznęgo.
Po doprawadzeniu spraw mechanicznych do należytego początku zdecydowałem się na naprawę blacharsko-lakierniczą. Z auta usnięto całą rdzę. Pomalowałem też przedni zderzak (delikatna kolizja z przed 2 lat) i prawy bok (pamiątka po urwanym lusterku ostaniej zimy). W najgorszym stanie były wszystkie ranty drzwi, które teraz w ramach zabezpiecznia od wewnątrz dostały gustowny gruby baranek Na koniec cała fura została spolerowana.
Foczka przeztuje się teraz jak w dniu zakupu, a nawet lepiej bo wtedy gdzieniegdzie oznaki "rudej" już były. Iwestycja była spora, ale warto dbać o auto i wychodzę z założenia, że też musi się jakoś prezentować.
Mam nadzieję, że posłuży mi dalej wiernie i to ostatni taki większy wydatek.
Ostatnia aktualizacja: 02.07.2015 09:17:56
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
4
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
31
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Alfa była produkowana do 2007r, Punto II (jako Punto Classic) do 2011r, W211 do 2009 itd
No a mazda 3 i 6 to zalezy jaka generacja. Pierwsze rdzewialy
No a i Lanos chociaz po procesie kataforezy poddawał sie po 12-14 latach.
A może kolega oswiecić mnie czy na dziś sa marki i modele mające takie bolączki. Chodzi mi o te z lat 2005-2015
Ale jakos francuzów niezbyt dużo widuje tych z lat 90 tych w dobrych stanach.
Jak napisałem poprawiło sie to po roku 2000.
No ale nie u forda
Auto ma 10 czy 11 lat i rdzewieje. Nie do pomyślenia w XXI wieku.
Tu vw ma spora przewagę bo od pewnego czasu nie rdzewieje.
Z reguły auta po 2000 roku sa cynkowane i nie maja problemu z rdzą.