Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Honda Civic Kosmiczne jajo » Awaria. Civic unieruchomiony.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Honda Civic
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 709 razy
Data wydarzenia: 05.05.2016
Awaria. Civic unieruchomiony.
Kategoria: awaria
Witam wszystkich,

jak w tytule, Civic odmòwił dziś wspòłpracy.

Wyskoczyłem załatwić sprawę, podczas gdy żona z dzieciakami zostali w aucie.

Włączyli sobie nawiew kilka razy i słuchali radia.

W sumie trwało to 20-30 minut.

Po powrocie, Civic już nie odpalił.

Dopiero pożyczka prądu od rodowitej (ruda, blada) tubylczyni pozwoliła Civicowi na powrót do świata żywych.

Potem już odpalał normalnie, akumulator jest ok.

Jedyna dziwna rzecz to fakt, że po zgaśnięciu silnika wentylator chodzi równiutkie 2 minuty (i zjada prąd).

I nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny?

Jak myślicie, co jest przyczyną braku "mocy"?
Dodano: 8 lat temu
Do brzozzhems: "Włoski serwis" to przegonienie lub jak kto woli, lekkie skatowanie auta na drodze szybkiego ruchu. ;)
Dodano: 8 lat temu
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. Ja miałem identyczne objawy w swoim Peugeocie, gdy jego poziom spadł poniżej minimum, a cały układ się zapowietrzył. :)
Dodano: 8 lat temu
Do brzozzhems:
Dodano: 8 lat temu
Do FranzMaurer: to był Lord Wedel :) Pawełka zjadł i odciął prąd [rotfl]
Dodano: 8 lat temu
Do MarcinGP: W sumie w sobotę machnęła trasę z PL, ale nie zaszkodzi ją przegonić po motorłeju.

A co to, ten cały włoski serwis?
Dodano: 8 lat temu
Do brzozzhems: Zrób jej od czasu do czasu dłuższą przebieżkę, ewentualnie "włoski serwis" i sprawdź czy coś się nie zmieni.
Dodano: 8 lat temu
Do FranzMaurer: W sumie można się w nim dopatrzyć Vadera, jednak chyba bliżej mu do Stormtroopera
Dodano: 8 lat temu
Do Egontar: Oby to było to i w moim przypadku.
Dodano: 8 lat temu
Do MaArek77: Obserwacja wskazuje jednak na aku, dziś wieczorem będę mieć pewność.
Dodano: 8 lat temu
Do MarcinGP: Ostatnio rzeczywiście tylko 10-15 mil nie więcej i to głównie po mieście. Aku też jest "no name".

Dziś rano wentylator już nie świrował...chyba zbyt surowy dla Hondy jestem.
Dodano: 8 lat temu
Do mucko1: ....ja nie z tych, od Gwiezdnych Wojen.

Bardziej przemawiałby do mnie Sauron....ale już wolę ubytek mocy niż zużyte pierścienie
Dodano: 8 lat temu
Miałem kiedyś podobne problemy i wtedy padł akumulator. :)
Dodano: 8 lat temu
Akumulator to żadna awaria.
Oby wszyscy mieli podobne problemy. Może to jakiś inny drobiazg
Dodano: 8 lat temu
Do brzozzhems: Może robisz krótkie odcinki i akumulator nie doładowuje się całkowicie po kilku odpaleniach. Ewentualnie zaczynają się objawy jego agonii. Sprawdziłbym też czy alternator jest OK.
Dodano: 8 lat temu
Do FranzMaurer:
Tylko żeby nie było - niech mocz będzie z nim
Dodano: 8 lat temu
Do Askaron:
Tym bardziej, że taki wentylator ma niemałą moc.
Dodano: 8 lat temu
Do mucko1:
Kosmiczne jajo przeszło na ciemną stronę mocy...

Do brzozzhems:
...but force not awakens...;)
Dodano: 8 lat temu
Piotrek - myślę, że lord Vader
Dodano: 8 lat temu
Do luckyboy: Ale jeśli za każdym razem kręci 2 min po wyłączeniu to przy krótkich trasach jak najbardziej może zjeść aku szczególnie jak ma już swoje lata i nie pełnej pojemności.
Dodano: 8 lat temu
Do brzozzhems: Wiatrak przez 2min nie rozładuje akku. Na moje to dwie usterki, uwalony czujnik i słaby akku.
Dodano: 8 lat temu
Do Askaron: Jutro będę diagnozował, dobrze jakby to była jakaś drobna bzdura, bo tracę już miłość do tego auta.
Dodano: 8 lat temu
Do Wieslav: Oby jak najwięcej takich kierowców ;)
Dodano: 8 lat temu
Do luckyboy: Na aku jeszcze nie narzekałem w tym aucie. Coś mi się wydaje, że to wina wuatraka.
Dodano: 8 lat temu
Do manieklublin: Chyba się jutro ram wybiorę.
Dodano: 8 lat temu
Dziwi mnie ten wentylator. Nie masz walniętego jakiegoś czujnika i on awaryjnie tak działa, żeby silnik się nie przegrzał? Diesle raczej nie mają problemów z przegrzewaniem się tym bardziej w temperaturach jakie teraz są to już nie Aisha i pustynie:)
Dodano: 8 lat temu
Trochę dziwne że po 20-30 minutach używania nawiewu akumulator "padł"!?
;)
Ja zgodziłbym się z luckyboy że akumulator najlepszy czas ma już za sobą.
Dobrze byłoby go zdiagnozować jak radzi manieklublin, aby w przyszłości nie mieć podobnych problemów.
:)
Dlatego ja wożę w aucie różne rzeczy w tym przewody do rozruchu - już komuś podobnej sytuacji pomogłem, który nie miał nawet przewodów.
POZDRAWIAM
Dodano: 8 lat temu
Wentylatorem steruje zwykle sterownik na podstawie czujników. Bardzo często wentylator ma swój czujnik, a wskaźnik temperatury swój. Co do braku napięcia to podejrzewam akku, że najlepszy czas ma już za sobą.
Dodano: 8 lat temu
Pojedź np do Halfordsa bo tam maja dobry sprzęt i za pare groszy zdiagnozują Ci czy to jest problem z alternatorem czy aku pada. Jak to dopiero zalażek to tez moze nie pokazać, ja bym jeździł i patrzył co sie bedzie działo
Najnowsze blogi
Dodano: 20 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
4 komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
4 komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl