Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy dominik1007 » Akcja serwisowa FORDA







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika dominik1007
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 593 razy
Data wydarzenia: 31.03.2017
Akcja serwisowa FORDA
Kategoria: inne
Akcja serwisowa obejmuje dwie grupy problemów. Jedna związana jest z ubytkami płynu chłodzącego, druga z problemem z zamkiem w drzwiach. Poznaliśmy listę modeli, których akcja dotyczy.Ubytki w płynie chłodzącym to problem, który dotyczy około 360 tys. samochodów. Pojazdy objęte tą wadą to modele zarówno przeznaczone na rynek Ameryki Północnej, jak i Europy.

Lista amerykańska obejmuje SUV-y escape z rocznika modelowego 2014, fiesty ST z 2014 i 2015, fusiony 2013-2014 i transity connect z 2013-2015. W Europie autami, które obejmie akcja serwisowa są modele C-Max Hybrid i Focusy z lat 2010-2015 oraz ten sam zakres wiekowy connectów, co w Ameryce Północnej. Problem dotyczy wyłącznie czterocylindrowych, turbodoładowanych silników o pojemności 1,6 l.
Nadmierny ubytek chłodziwa może według producenta spowodować przegrzanie jednostki i pęknięcie głowicy, co z kolei może doprowadzić do wycieku oleju i pożaru. Dotychczas w USA i Kanadzie zanotowano 29 takich przypadków. Nikt nie odniósł obrażeń.

Producent zapowiedział, że prześle użytkownikom instrukcję jak właściwie sprawdzić poziom płynu chłodniczego. Właściciele aut będą mogli także zgłosić się do serwisu w celu przeprowadzenia kontroli przez wykwalifikowanego technika.

211 tys. samochodów ma inny problem - dotyczy on wadliwych zamków. Akcja serwisowa obejmie przeznaczone na rynek amerykański fiesty z 2014, fusiony z 2013 i 2014 oraz lincolny MKZ.

Jak zawsze w przypadku akcji serwisowych, ogłoszeniu takich działań towarzyszy całe mnóstwo komentarzy szkalujących producentów. Nie ma naturalnie nic dobrego w tym, że takie działanie jest potrzebne. Jednak wady fabryczne przy produkcji masowej były, są i będą - to niestety normalna sytuacja. Technologia nigdy nie jest idealna i z tego typu problemami boryka się każdy.Należy pamiętać, że fakt rozpoczęcia akcji serwisowej świadczy dobrze o samym producencie. Mówiąc kolokwialnie, swoje błędy trzeba czasem wziąć na klatę. Właśnie tym jest akcja serwisowa - producent liczy się ze stratami, które musi ponieść. W przypadku Forda będzie to już w sumie około 295 milionów dolarów. Stawia bowiem ponad pieniądze bezpieczeństwo swoich klientów.
Dodano: 7 lat temu
Moj za stary:)
Dodano: 7 lat temu
Do dominik1007: takich nowych aut tu nie mamy:P
Dodano: 7 lat temu
Do damian88max: ciekawe czy ktoś z aWc się łapie?
Dodano: 7 lat temu
nie pierwsza i nie ostatnia;) taka akcja
Najnowsze blogi
Dodano: 3 godziny temu, przez darek-k
Piątek upłyną na wymianie sprzęgła w naszym Peugeot 207 wbrew pozorom pracy jest co niemiara, czas jaki spędziłem w garażu wędrując kanał garaż i tak w kółko dał popalić, + cała ...
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
wersja jak najbardziej mi pasuje, takiego szukałem i takiego w końcu znalazłem, taki dla mnie w sam raz, jest kilka tematów w nim do ogarnięcia, o tym wkrótce
11 komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
tyle dni było potrzeba by przejechać 10 tys. km. Generalnie samochód jako taki może być, 150 KM daje sobie radę. Nic nie stuka, nic nie puka, skręca, hamuje, asystenci jazdy działają ...
15 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl