Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Ford S-Max Podroznik

Dodano: 12 lat temu, przez piafilipj
Podróżnik sprzedany, wczoraj, dokładnie po 4 latach i 2 tygodniach użytkowania, po przejechaniu 144tys. km, po odwiedzeniu połowy Europy i ślizganiu każdej zimy do Austrii. Drobne problemy, ale nigdy nie zostawił nas na drodze! Jako załącznik jego ostatnie - sprzedażne zdjęcie z Allegro. Moja żona i córka prawie się popłakały przy jego pożegnaniu. Żona chciała zabrać coś z niego na pamiątkę, ale nie znalazła nic luźnego co można byłoby urwać! Niech służy nowemy ...
Poprosiłem dzisiaj dealerów o wycenę mojego nowego wymarzonego S-Maxa, moje wyliczenia wskazują na cenę w okolicach 225tys. PLN. Mam nadzieje na upust w regionie 12%. Wybrałem 240KM silnik EcoBoost, w kolorze Parkside metallic i bezowa skore Windsor. Do tego wszystkie dostępne opcje. Przed ostateczna decyzja przejadę się jeszcze Galaxy, moim dzieciom przydałoby się kilka centymetrów nad głową w 3 rzędzie. Wiec ciągle trochę się waham. Decyzje chcę podjąć w ...
Od naszej wycieczki do Francji minęło trochę czasu, pora wiec na refleksje. Nasz Podróżnik poczuł się zmęczony! Tuz za granica polsko-niemiecką prze zjeździe z autostrady do Woerlitz usłyszałem niepokojący dźwięk dochodzący z komory silnika, poczułem też, że moc silnika spadła. Pomyślałem, ze to coś z turbina, ale turbina kręciła się bez problemu, ciągle było słychać charakterystyczny gwizd. Zadzwoniłem do assistance i po konsultacji kontynuowałem podróż - z ...
Dodano: 13 lat temu, przez piafilipj
Zaczynamy przygotowania do podrozy do Francji. Od 22 czerwca do 10 lipca. Pierwszy tydzien w Paryzu, drugi Zamki na Loarą. Wszystko juz zarezerwowane. Po drodze zwiedzamy jeszcze Niemcy. Podroznik musi przejsc jeszcze przeglad. Po za drobiazgami, drobne otarcia po uderzeniu z tylu, nic mu nie dolega. To moze byc ostatnia jego podroz przed wymiana na nowy samochod. Oby jak zwykle spisal sie bez zarzutu.
20/5/2011 Trasa Lazienkowska w Warszawie nie byla tym razem przychylna dla Podroznika. Stojac w korku zostal najechany od tylu przez jakiegos gape. Szkody nie sa zbyt duze, ale od 5 dni czekam na "specjaliste" z PZU, ktory ma wycenic uszkodzenia. Na moje oko do wymiany jest tylny zderzak i plastikowa dolna czesc tylnej klapy. Nie wiem, czy rury wydechowe nie zostaly troche wygiete. Najbardziej denerwuje mnie w tej sytuacji fakt, ze bede tracil czas przez czyjesc gapiostwo. Warunki drogowe byly ...
Dzis o polnocy wrocilismy z Austrii. Zrobilismy cala trase jednym skokiem z kilkoma malymi postojami. Ruszylismy o 9:00 rano z okolic Zell am See i o 0:02, po przejechaniu 1112km szczesliwie zaparkowalismy przed domem. Nasz pies (Golden Retriver) by szczesliwy i nie wiedzial z kim ma sie przywitac. Pogoda w calej trasie byla przepiekna! Slonce i sucho jezdnia! Z Austrii do Cieszyna bylo 770km. Zwykle moj samochod nie jest w stanie pokonac tego dystansu na jednym zbiorniku paliwa, ale tym ...
Dodano: 13 lat temu, przez piafilipj
Chcialem podzielic sie kilkoma spostrzezeniami z centrow narciarskich w Austrii, a dokladniej z parkingow je otaczajacych. Jako kierowca S-Maxa czesciej niz inne samochody dostrzegam oczywiscie zabawki tego samego typu. W ostatnim tygodniu (19-25 lutego) co drugi samochod mial rejestracje holenderska! Mam wrazenie, ze cala Holandia byla na nartach w Austrii. Na wyciagach ciagle slyszalem Holendrow i troche mniej Niemcow i Austryjakow no i oczywiscie nasz rodzinny jezyk. Ale mialo być o ...
Osrodek polozony w malej dolinie niedaleko Kaprun. Parking na wyskosci 1480m, najwyzszy punkt tras narciarskich to 2600m npm. Dzisiaj bylo "piekielnie" zimno - ok 10 stopni mrozu, ale z wiatrem wiejacym 30-40km/h. Temperatura odczuwalna chyba z minus 20! Na wyciagu krzeselkowym jadacym do najwyzszego punktu trudno bylo wytrzymac! Takie warunki spowodowaly, ze chetnych nie bylo zbyt wielu, poza tym ten osrodek jest malutki, raptem kilka kilometrow tras, ale widoki 3 jezior (dwa zamarzniete, ...
W sobote szczesliwie dojachalismy do Austrii. Tak jak planowalismy pokonalismy trase Warszawa Kaprun w 2 odcinkach - do Cieszyna i z Cieszyna do Kaprun. Trasa przez Czechy i Austrie nie przyniosla zadnych klopotow. Polski odcinek, zwlaszcza na naprawianej czesci Gierkowki nie byl przyjemny. Pierwszy dzien pobytu (niedziele) poswicilismy na zapoznanie sie z okolica. Odwiedzilismy Zell am See, Maria Alm, Saalbach i Hinterglem oraz Bramberg. Mamy ochote pojezdzic w kazdym z tych osrodkow ...
Dodano: 13 lat temu, przez piafilipj
W najblizszy piatek ruszamy na ferie! Hura, wreszcie 2 tygodnie jazdy na nartach. Jedziemy do Zell am See/Kaprun/Saalbach. W porzednią niedziele sprawdzilem sprzet narciarski - wszystko OK. Narty oddane do serwisu do naostrzenia i nasmarowania. Nasz Podroznik rozpoczal przygotowania dzisiaj. Belki dachowe zalozone, nowe lancuchy kupione. Jeszcze nigdy nie korzystalem z lancuchow i mam nadzieje, ze nie skorzystam, ale trzeba byc przygotowanym. Temperatury w Alpach sa w tej chwili na plusie, a ...
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel